Subscribe to Diggly

Friendfeed رو قبلا معرفی کردم و راجع بهش نوشتم . اما الان که دارم این مطلب رو می نویسم قصدم معرفی نیست ، یک درخواست دارم و آن هم دعوت از دوستانتان برای عضویت در Friendfeed است.


چرا باید چنین کاری بکنم؟
این سوال را با یک سوال دیگر جواب می دهم . شما چرا فید وبلاگ دوستانتان را به فید خوان های مختلف اضافه می کنید؟چرا هر روز آنها را چک می کنید و بعضی وقت ها آنها را به اشتراک می گذارید؟
Friendfeed سرویسی است که دوستان شما را نه تنها در وبلاگشان بلکه در هر جای دیگر تحت نظر می گیرد و هر کاری که بکنند با شما به اشتراک می گذارد شما مثلا تا کنون به Google reader می رفتید که ببینید دوستانتان چه مطالبی در وبلاگشان نوشته اند ، این بار به Friendfeed می روید و می بینید دوستانتان چه مطالبی در وبلاگشان نوشته اند ، چه عکس هایی را دیده اند و از آنها خوششان آمده و چه نظراتی درباره آنها داده اند و یا اصلا چه عکس هایی را به فلیکر یا Picasa اضافه کرده اند ، از چه فیلم هایی در یوتیوب خوششان آمده و درباره آنها چه گفته اند ، چه فیلم هایی را آپلود کرده و چه فیلم هایی را به اشتراک گذاشته اند ، در Twitter چه مطلبی را نوشته اند ، از چه آهنگی خوششان آمده و به چه آهنگی گوش می دهند و هزاران کار دیگر که مربوط به سرویس های مختلف وبی می شود. شما همه اینها را یک جا خواهید داشت ! 
حتی اگر قصد استفاده از این همه امکانات را ندارید ، به خاطر افرادی که شما را دوست دارند و دنبال می کنند در این سرویس عضو شوید تا دوستانتان از کارهایی که می کنید به سادگی لذت ببرند.


برای حمایت از این پروژه می توانید :
- در Friendfeed عضو شوید . (برای دریافت دعوت نامه یا پیغام بگذارید یا ایمیل بزنید)
- دوستانی را به Friendfeed دعوت کنید (اگه خواستید دعوت نامه ها را به صورت نامحدود در هر زمانی ارسال خواهم کرد)
- درباره Friendfeed بنویسید و آن را معرفی کنید .
- این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید.
- لوگوی این پروژه را در وبلاگتان قرار دهید.

* اگر مطلبی در این باره نوشتید به من اطلاع دهید. (ممنونم)
من در Friendfeed

7 نظر:

Anonymous

با تشکر. خوشحال می شوم که در گشترش یک همچنین چیزی کمکی بکنم. اگر می شود من را اینویت کنید.

yek.fathi@Gmail.com

.

مسلماً من هم اینوایت میخواهم
mazoox@gmail.com

Unknown

مطالب خيلي خيلي خيلي جالبي داري

من كه خيلي خوشم اومد

Anonymous

سلام. آقا من هم بازی 30IMAK@GMAIL.COM

Anonymous

ممنون سپهر جان.
این هم مطلب من در ایت باره که یک ذره با تاخیر خدمتت تقدیم می شود:)

modkala

دوست عزیز یک دعوتنامه هم برای من بفرشت
ممنون
عرفان
mzg396@gmail.com

Anonymous

دوست عزیز یک دعوتنامه هم برای من بفرشت
ممنون

مهدي
mehdizarei2006@gmail.com