Subscribe to Diggly

چند ماه پیش درباره Friendfeed نوشته بودم (اما چون با بقیه وبلاگ هام دشمنی خاصی دارم لینک نمی دم) . اگر یک انسانی با علایق زیر هستید:

  • دوست دار وب 2
  • علاقه به اشتراک گذاری
  • علاقه به دنبال کردن دوستانتان و ببینید دقیقا چه کاری می کنند یا کردند !
  • برقراری ارتباط با دیگران

این سرویس تنها جواب شماست ،  شما با این سرویس می تونید دوستانتان را دنبال کنید. هر کاری که آنها انجام دهند به شما گفته می شود بدون اینکه طرف مقابل چیزی بگوید. کاری که این سرویس انجام می دهد این است که آدرس وبلاگ و یا شناسه دوستانتان در جاهای مختلف مانند توییتر ، فلیکر ،خوشمزه ، یوتیوب ، اشتراکات گوگلو و ... را می گیرد و به شما از آخرین تغییرات آنها اطلاع می دهد . مثلا اگر مطلب جدیدی در وبلاگشان بنویسند ، یک فیلم در یوتیوب قرار بدهند ، در توییتر بنویسند ، عکسی را در Picassa قرار دهند و یا حتی وضعیت (Status) خودشون در گوگل تاک رو تغییر بدهند شما مطلع خواهید شد.

هر کسی می تونه به طور جداگانه فید های مختلف دیگران رو به Friendfeed خودش اضافه کنه اما این کار سخت و وقت گیره ، ولی اگر دوستان شما در Friendfeed عضو باشند شما به طور خودکار از آخرین تغییرات آنها با خبر خواهید شد ، فقط کافی است در Friendfeed با آنها اعلام دوستی کنید (Subscribe) .

من Friendfeed خودم رو در سایدبار وبلاگم قرار دادم تا همه از آخرین کارهای دوستان من باخبر شوند .

* این سرویس در حال حاظر دعوت نامه ای عضو می گیره ، نگران دعوت نامه نباشید اگه می خواید عضو بشید اعلام کنید تا دقایقی بعد دعوت نامه رو براتون می فرستم. (آدرس ایمیل برای فرستادن دعوت نامه فراموش نشود)

* چند ماه پیش که در Friendfeed ثبت نام کردم هیچ کاربر ایرانی ای نبود متاسفانه ، یبه چندتایی دعوت نامه دادم و عضو شدند . اما الان گویا باز هم یه چندتایی اضافه شدند.

* من در Friendfeed

شما هم اضافه شوید.

9 نظر:

Anonymous

سپهر جان متاسفانه از چندین روش خواستم دعوتنامش رو پیدا کنم که نشد.فکر کنم حدود یک ماه هست که گیر دعوتنامه
ام.ممنون میشم برام بفرستی
p.meghrazchi@gmail.com

Sepehr

سلام الان خواستم دعوت نامه رو بفرستم گفت شما عضو شدید قبلا !
به هر حال اگر باز می خوای یه ایمیل جدید بده

Anonymous

سلام آقا سپهر
اگه زحمتی نیست یه دعوت نامه هم به من بفرستید
موفق باشید

Anonymous

سلام آقا سپهر
اگه زحمتی نیست یه دعوت نامه هم به من بفرستید
موفق باشید

Anonymous

ببخشید!
p30beta@gmail.com

Anonymous

سلام من اولین باره با این فرند اشنا میشم اگه میشه یه لینک عضویت هم به من بدبخت بده
KING_HITLER2000@YAHOO

Anonymous

آقا به ما هم دعوت نامه میدی

Anonymous

eetesami@GMAIL.COM
emaile mane mishe....

پارسا مظلومی

اگر ممکنه يه دعوت براي من هم بفرستيد . موفق باشيد
irgreenpath@gmail.com