Subscribe to Diggly

از روز چهارشنبه، کمپانی T-Mobile فروش رسمی تلفن همراه اپل آی فون (Apple iPhone) را بدون هرگونه قفلی آغاز نمود. هرچند که باور آن سخت است اما T-Mobile این خبر را بطور رسمی اعلام کرده است.
اگر این خبر را باور کرده اید و بی صبرانه مایل به دانستن تمام جزئیات آن هستید با ما در WinBeta همراه باشید.
قیمت تلفن همراه آی فون ساخت کمپانی اپل بدون هرگونه محدودیت و قفل که از طرف شرکت T-Mobile به فروش خواهد رسید 999 یورو می باشد. بله، درست شنیدید این مبلغ معادل 1500 دلار (تقریبآ 1.500.000 میلیون تومان) است.
به علاوه آنکه، اگر شما قصد خرید آنلاین از طریق اینترنت و یا سفارش تلفنی آنرا داشته باشید T-Mobile هند ست (HandSet) های آی فون را به شما نخواهد فروخت و این بخش تنها برای فروش مستقیم از فروشگاههای آن در نظر گرفته شده است.
اگر متعجب شده اید که چگونه بجای اپل، این T-Mobile است که به فروش آی فون پرداخته است در حالیکه از 11 روز پیش نیز فروش آی فون در آلمان شروع شده بود باید بگوییم، طبق قوانین کشور آلمان فروش یک گوشی موبایل به صورت انحصاری (Exclusive Sales of Phones) امری غیر قانونی به حساب می آید و در حقیقت T-Mobile مجبور به انجام چنین کاری شده است. باید دید تصمیم دادگاه آلمان در اینباره چه تاثیری بر فروش آی فون حتی در سطح بین المللی خواهد داشت.
اما این خبر برای افرادی که از تاریخ 19 نوامبر تا این روز اقدام به خرید آی فون های قفل دار اقدام کرده اند بسیار خوشحال کننده است زیرا نه تنها اکنون T-Mobile وظیفه دارد که آی فون های آنها را بدون قفل نماید بلکه بسته کامل با هند ست را در اختیار دارند.
منبع خبر: WinBeta.Net (نقل از GSMArena.Com)