Subscribe to Diggly

اگر از اون دسته کاربرانی هستید که روزانه زمان زیادی رو در اینترنت سپری می کنند حتما با کارهای کوچک مثل راست کلیک کردن و کپی کردن و این چیز ها در روز خیلی سر و کار دارید که اگر مجموع وقتتون برای این کارهای کوچک رو حساب کنید زمان اتلافی زیادی می شود . فایرفاکس برای این مشکل یک راه حل ساده دارد .
افزونه AutoCopy هر نوشته ای را که شما Select می کنید کپی می کند و شما با فشار دادن دگمه وسط mouse قادر خواهید بود نوشته انتخاب شده را paste نمایید.



در قسمت Status bar یک آیکون کوچک از این افزونه اضافه می شود که به شما اجازه می دهد تعدادی از تنظیمات افزونه را تغییر دهید یا با دو بار کلیک کردن بر روی آن تنظیمات بیشتری را مشاهده کرده و در صورت لزوم تغییر دهید.




بعد از مدتی که به این افزونه عادت کردید متوجه خواهید شد که چه زندگی سختی را بدون آن سپری می کردید.

دریافت این افزونه

Subscribe to Diggly

سلام
امروز تصمیم گرفتم ۵ تا از پوسته های ساده و زیبای وردپرس رو برای بلاگر درست کنم . اولین پوسته ای که به ذهنم رسید پوسته وبرگر بود که به نظرم یکی از ساده ترین و بهترین پوسته های وردپرسه .
شبیه پوسته کامیار رو الان به صورت آزمایشی روی دیگلی می بینید . هنوز خیلی کار داره ٬ مخصوصا اینکه با اینترنت اکسپلورر اصلا باز نمی شه ! به هر حال فعلا از این پوسته استفاده می کنم تا بتونم تمام مشکلاتش رو پیدا کنم وحل کنم.
۴ تا پوسته دیگه هم هست که روش کمی کار کردم اما اگر شما پوسته قشنگی برای وردپرس سراغ دارید اینجا معرفی کنید تا برای بلاگر درستش کنم .

Subscribe to Diggly

متن زیر نوشته با ارزش پدرام دروبلاگ اوبونتو می باشد :

داستان از جایی شروع شد که از سال گذشته من و آقای بهرام مراوندی تصمیم داشتیم سایتی را برای گسترش فایرفاکس و همین طور سامان دهی فعالیت های کاربران ایرانی در زمینه فایرفاکس راه اندازی کنیم.گزینه های مختلفی را برای انتخاب نام سایت داشتیم.یکی از این گزینه دامنه firefox.ir بود که در مالکیت بهنام اسفهبد بود و هست.مدت ها پیش من با آقای اسفهبد تماس گرفته بودم که گفتن تصمیم به واگذاری هیچ کدوم از دامنه های firefox.ir و mozilla.ir ندارن.ما هم دیدیم برای سایتی مثل فایرفاکس فارسی هیچ دامنه ای بهتر از firefox.ir نیست.دوباره به آقای اسفهبد پیشنهاد دادیم که باز هم پیشنهاد ما رو رد کردن.کاملا طبیعی است که تصمیم به همکاری با ما هم نداشتن.دامنه firefox.ir هم کاملا بی استفاده بود و فقط تصویری از فایرفاکس در آن دیده می شد که به صفحه دانلود فایرفاکس لینک داده شده بود.

گذشت و ما دامنه mozillafirefox.ir را انتخاب کردیم و فعالیت ها شروع شد.هم زمان با ما گروه دیگه ای هم که بعضی از وبلاگ نویسان ایرانی از جمله نوید کاشانی در اون فعالیت داشتن شروع به کار کرد.ابتدا قرار بود در زمینه های جداگانه و در کنار هم کار کنیم تا این که ماهیت سایت ها عوض شدند و تصمیم گرفتیم با هم و در قالب یک گروه با هم کار کنیم.

از طرف دیگه بشنوید که آقای اسفهبد از مدت ها پیش (و پیش از ما) نامشون رو در موزیلا برای فارسی کردن فایرفاکس ثبت کردن.ما که هنوز هیچی ندیدیم.از طرفی آقای مراوندی فایرفاکس رو فارسی کرده بودند و به صورت یک بسته زبان در بخش افزودنی های فایرفاکس منتشرش کرده بودن.تماس ما با آقای اسفهبد باز هم نتیجه نداد.چرا که ایشون تصمیم داشتن خودشون کار کنن و ما رو هم قبول نداشتن.

از طرفی تماس ها با موزیلا نتیجه داد و زبان فارسی هم به زبان های فایرفاکس (البته به صورت Language Pack) اضافه شد.ما هم به فعالیت ها مون ادامه دادیم و چند وقت پیش یکی از دوستان لوگویی را برای سایت طراحی کرد که ترکیبی از نماد پارسی لوتوس و لوگوی فایرفاکس بود (همین لوگویی که در کنار این نوشته می بینید).حالا این آقا برداشته توی سایت باگ زیلا یه چیزایی نوشته.لطف کنید خودتون بخونید:

https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=417451

کار ما شده لج و لجبازی های بچه گانه.من موندم این آقا نمی تونست یه ایمیل ساده برای ما بفرسته؟باید می رفت تو باگ زیلا می نوشت که همه بفهمن ما با خودمون هم مشکل داریم؟

در ضمن در آخرین تماس ها شرایطی برای قبول همکاری ما گذاشتن.از جمله از واژه های بی ربط فرهنگستان استفاده کنیم (حداقل در زمینه آی تی و کامپیوتر واژه های فرهنگستان برای خنده و شوخی هستن).توی باگ زیلا هم نوشتن ترجمه تونو رسمی نشون ندید.ایشون شدن کاسه داغ تر از آش (توجه کنید که بسته زبان فارسی فایرفاکس به زبان های موزیلا افزوده شده).

نوشتم تا حداقل خواننده های این وبلاگ بفهمن چرا فارسی شدن فایرفاکس با این که یک ترجمه آماده هم داره این قدر طول کشیده.

به امید روزی که بتونیم کار گروهی رو بپذیریم٬به همدیگه احترام بذاریم و سنگ جلوی پای هم نندازیم.


سایت ما‌‌‌ | افزونه ها | بلاگ | دانش نامه | سیاره

» این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید | دیدگاه خود را در اینجا بیان کنید