Subscribe to Diggly

سلام
امروز تصمیم گرفتم ۵ تا از پوسته های ساده و زیبای وردپرس رو برای بلاگر درست کنم . اولین پوسته ای که به ذهنم رسید پوسته وبرگر بود که به نظرم یکی از ساده ترین و بهترین پوسته های وردپرسه .
شبیه پوسته کامیار رو الان به صورت آزمایشی روی دیگلی می بینید . هنوز خیلی کار داره ٬ مخصوصا اینکه با اینترنت اکسپلورر اصلا باز نمی شه ! به هر حال فعلا از این پوسته استفاده می کنم تا بتونم تمام مشکلاتش رو پیدا کنم وحل کنم.
۴ تا پوسته دیگه هم هست که روش کمی کار کردم اما اگر شما پوسته قشنگی برای وردپرس سراغ دارید اینجا معرفی کنید تا برای بلاگر درستش کنم .

11 نظر:

Anonymous

happy new theme! ;-)
فقط جان من اين اپرا رو هم در نظر بگيريد

مجتبی ستوده

ای ول. در این لینک 100 تااز بهترین قالبهای وردپرس گرداوری شده اند
لینک

Anonymous

الحق که کارت درسته

مجتبی ستوده

سلام. این هم قالب ساده و سه تونه جالبیه

http://foxinni.com/my-themes/facebook-layouts-wordpress-theme/

fereshteh jafari

سلام.
خسته نباشید.
قالب قبلی تان زیباتر بود. حس نسیم صبحگاهی را به انسان می بخشید.
البته این قالبتان هم عالی است .
اگر فرصت کردید لینک دانلود پوسته هایی را که زحمت تغییر آن را می کشید در وبلاگتان یا بلاگر فارسی قرار دهید.

Anonymous

سلام
مثل همیشه عالیه، یادمه اولین بار هم قالب اینجا اینجوری چشم منو گرفت<<< ^_^
تو قالبش می تونی بیشتر دست ببری؟
داشتم فکر می کردم که پترن اش حالت اریب داره ولی سرچ باکس و لوگو حالت روند داره، منظورم اینه که گوشه هاش خمیده است، این خیلی خوشگله، اما اگه کادر بدنه که توش نوشته می شد رو دورش رو گرد می کردی یه جوری دیگه خیلی ناز می شد
:P
این نظر من

Pi30

اگه میشه این قالبی هم که لینکش رو العان می ذارم به بلاگر هم نبدیل کن
http://themes.wp-persian.com/webby-blue/

Sepehr

@mammad
سلام از اینجا بگیرش :

http://baghbanbashi.blogspot.com/2007/12/11.html

Anonymous

آقا من در تبدیل قالب مشکل دارم. می تونید کمک کنید؟

Anonymous

سلام من یکی از قالب های فارسی شده رو برای وبلاگم در بلاگر قرار دادم اما مشکلی ک دارم اینه که بعضی قسمت های اون بعد از انتشار هم قابل ویرایش است یعنی هر کسی که به وبلاگ من وارد بشه می تونه بعضی قسمت های اون رو ویرایش یا پاک کنه چیکار کنم که این مشکل برطرف بشه ممنون میشم جواب بدین

سمیر

راستی اگه میشه به ایمیلم جواب بدین