Subscribe to Diggly

اگر از اون دسته کاربرانی هستید که روزانه زمان زیادی رو در اینترنت سپری می کنند حتما با کارهای کوچک مثل راست کلیک کردن و کپی کردن و این چیز ها در روز خیلی سر و کار دارید که اگر مجموع وقتتون برای این کارهای کوچک رو حساب کنید زمان اتلافی زیادی می شود . فایرفاکس برای این مشکل یک راه حل ساده دارد .
افزونه AutoCopy هر نوشته ای را که شما Select می کنید کپی می کند و شما با فشار دادن دگمه وسط mouse قادر خواهید بود نوشته انتخاب شده را paste نمایید.



در قسمت Status bar یک آیکون کوچک از این افزونه اضافه می شود که به شما اجازه می دهد تعدادی از تنظیمات افزونه را تغییر دهید یا با دو بار کلیک کردن بر روی آن تنظیمات بیشتری را مشاهده کرده و در صورت لزوم تغییر دهید.




بعد از مدتی که به این افزونه عادت کردید متوجه خواهید شد که چه زندگی سختی را بدون آن سپری می کردید.

دریافت این افزونه

8 نظر:

Anonymous

چه خوب که تو لینوکس نیازی به افزونه نیست و مدتهاست دارم حالشو میبرم :D

Mehrdad

خداییش این select & Paste هم نعمتیه، که در همه‌ی برنامه‌های لینوکس نصیب ما گشته! :P

Anonymous

من مدت هاست چنین امکانی را مدیون موس ام هستم...!

Anonymous

سلام، مطلب هیجان‌انگیز و جالبی بود، اما توی این لینک دریافت افزونه من چیزی واسه افزودن پیدا نکردم، کم سوادی ماست دیگه، ببخشید. لطف می‌کنید لینک مستقیم افزونه رو بزارید. ممنونم

Sepehr

اینم لینک مستقیم برای install کردن :

http://autocopy.mozdev.org/installation.html

Anonymous

سلام، مرسی از لینک مستقیم، اونو امتحان کرده بودم، اما هیچ‌کدومش نصب نمی‌شد، اما از اینجا نصبش کردم
Auto Copy
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/383

ممنون از اطلاعاتی که در مورد این افزونه دادید. موفق باشید

Anonymous

بسیار کارا و عالی بود
ما که بسی حالش را بردیم

Anonymous

وبلاگ جالبي داريد. آقاي وبلاگ به لينكتان مفتخر شد. موفق تر باشيد...