Subscribe to Diggly

پروژه های باز متن (Open Source) معمولا انقلاب های بزرگی را در عرصه های مختلف تکنولوژیکی ایجاد کرده  و گاها مسیر بشر را عوض کرده اند. فکر این را بکنید که خدای نکرده لینوکسی وجود نداشت !! و انسان ها مجبور بودند از ویندوز و امثال آن استفاده کنند. امروز قصد دارم یک محیط جذاب و دوست داشتنی بازمتن و صد البته لینوکسی را معرفی کنم .

آیا بار دیگر پروژه های بازمتن انقلاب های بزرگ ایجاد خواهند کرد؟ آیا ubuntero فیس بوک را کنار خواهد زد؟

ubuntero یک شبکه اجتماعی باز متن است که با هدف ایجاد یک اجتماع مجازی از کاربران اوبونتو ایجاد شده است. این کاربران شامل توسعه دهندگان ، طراحان و کاربران عادی اوبونتو می باشند. این شبکه اجتماعی به هیچ وجه اهداف تجاری ندارد و نخواهد داشت و اخلاق و رفتار اوبونتویی را رعایت خواهد کرد.
پس بی کار ننشینید ، به جامعه مجازی اوبونتویی ها بپیوندید و از دوستان خود نیز برای این کار دعوت کنید.

ثبت نام کنید .

2 نظر:

saeid

سلام

من عضو شدم. دیروز امین بهم معرفی کرد. ولی زیاد باهاش ور نرفتم.
الان می خوام درست و حسابی ببینمش

Sepehr

من در اوبونترو :
http://ubuntero.org/sepehr