Subscribe to Diggly

هر انسانی نسیت به گذشته خود دارای سابقه ای چه خوب و چه بد است . با ورود اینترنت به زندگی انسان ها ، هویتی جدید به عنوان هویت مجازی برای آنها ایجاد شد تا زندگی دوم خود را به صورت آنلاین بگذرانند. زندگی ای ابدی و جاودانه . انسان نخستین این نسل از زندگی عمر چندان زیادی ندارد اما مطمئنا سوابق بسیار زیاد تری از زندگی اش در دسترس عام و خاص وجود دارد. سوابقی که گاها حریم شخصی افراد را به خطر می اندازد و آنها را تهدید می کند. این سابقه ، سابقه آنلاین نام دارد.

در دنیای امروز قطعا جستجو می کنید و جستجو خواهید شد ، افرادی که بخواهند در پروژه ای با شما همکاری کنند ، شما را استخدام کنند و یا به استخدام شما در بیایند و یا محصولی را از شما خریداری نمایند ، قطعا در مورد شما جستجو خواهند کرد و از نتایج این جستجو نهایت استفاده را خواهند کرد چه اینت نتایج واقعیت داشته باشند چه نه ! کافی است تنها یک سابقه بد از خود داشته باشید حتی سابقه ای که به دروغ برای شما ایجاد کرده باشند. آن ها این دروغ را باور خواهند کرد.

در جستجویی که در این زمینه انجام دادم متوجه شدم شرکت هایی هستند که کارشان این است که سابقه مجازی شما را درست کنند و اگر سابقه بدی از خود در این دنیای مجازی و آنلاین دارید آن را پاک کنند. یکی از روش هایی که این شرکت ها برای این کار دارند ارسال ایمیل به وبمسترها است آنها خود و مشتری شان را معرفی می کنند و از وبمستر ها می خواهند تا سابقه مشتری را پاک کنند.

سعی کنید از خود سابقه بدی به جای نگذارید ، اما اگر سابقه بدی از شما پیدا شد چه کاری باید انجام دهید؟ ابتدا شما باید ببینید آیا این سابقه واقعی است یا برای شما ساخته شده است. اگر ساختگی باشد و در چند جای محدود مطرح شده باشد ، به آن توجهی نکنید زیرا توجه شما این مساله را بزرگ تر و مهم تر جلوه می دهد. اما اگر این سابقه در جاهای زیادی مطرح شده باشد بهترین کار تکذیب آن در یک مکان معتبر است . شما می توانید در وبلاگ یا سایتان موضوع را مطرح و با دلیل آن را تکذیب نمایید و یا از سایت ها و یا وبلاگ های معتبر بخواهید تا با شما مصاحبه ای در این زمینه انجام دهند.

اما اگر این سابقه حقیقت داشت و شما در گذشته مرتکب اشتباهی شده بودید هیچ گاه آن را کتمان نکنید ، بابت اشتباهتان در صورت لزوم عذرخواهی کنید و به یاد داشته باشید انجام کارهای خوب و درست این سابقه بد را در مدت کوتاهی پاک خواهند کرد .شما هرچقدر کارهای موفقیت آمیز بیشتری انجام دهید مطالب بهتری در مورد شما نوشته می شوند و در نتیجه سوابق خوب شما در صفحات اول نتایج یک جستجو و سوابق بدتان در صفحات آخر این نتایج نمایان خواهند شد.

شرکت هایی هم هستند که از شما مبلغی دریافت می کنند و با سایت ها یا وبلاگ هایی قرارداد می بندند تا مطالب خوب و مثبتی در مورد شما بنویسند که در نتیجه سوابق بد شما مدفون شوند. هر راه و روشی را که انتخاب می کنید فراموش نکنید که به دیگران بگویید و نشان دهید که قصد دارید پیشرفت کنید.