Subscribe to Diggly

وقتی که به آرزوهای گیکی دعوت شدم و دربارش نوشتم ، بهم خندیدید و یا گفتید این دیوونست یا گفتید اینا چیه و سر درد گرفتم و یه نخ سیگار بده بکشیم و اینا . اما اشکالی نداره این از خاصیت گیک هاست که دیگران بهشون بخندند . یه جمله هست که می گه :

Never make fun of the geeks, one day they will be your boss

کم کم داشتم می رفتم بخوابم و رویاهای گیکی ببینم که متوجه شدم دکتر مجیدی آپدیت کرد . رفتم در کمال تعجب با این تیتر مواجه شدم : "وب‌گردی با تراشه‌های مغزی، از رؤیا تا واقعیت" . این مطلب رو در تاریخ 25 دسامبر 2007 readwriteweb نوشته که خوندنش رو در اینجا پیشنهاد می کنم.
اگر آرزوهای گیکی من رو خونده باشید متوجه خواهید شد که این چیزی که readwriteweb نوشته ، زیر مجموعه ای از آرزوی گیکی منه . اسم سیستمی که  آرزو کرده بودم رو گذاشته بودم Mind Networking و دلیلش هم این بود که از امواجی که در مغز تولید می شه به عنوان یک سیستم برقراری ارتباط استفاده می شه . نتیجه اخلاقی که از این موضوع می گیریم اینه که این بابا یعنی readwriteweb از خواننده های وبلاگ منه که از همین جا بهش سلام و خسته نباشید می گم و یه درخواست دارم ازش و اونم اینه که آرزوهای مردم رو کش نروید حداقل منبع آرزو رو ذکر کنید :دی

+ آرزوی گیکی من رو در اینجا بخونید.
+ نوشته readwriteweb رو هم در اینجا بخونید.