Subscribe to Diggly

از 6 یا 7 سالگی بود که به موسیقی علاقه مند شدم ، اون موقع احتمالا ابی و اندی و از این چیزها مد بود اما خدا را شکر در محیطی با موسیقی آشنا شدم که از موسیقی های ...  بویی نبرده بود . وقتی مثلا توی ماشین دوستام نشستم و یه آهنگ ایرانی می ذارن و من می پرسم این کیه؟ با کمال تعجب می پرسن یعنی تو سیاوش قمیشی رو نمی شناسی؟؟
Roger Waters در هفت سالگی اسطوره من بود . صبح تا شب Pink Floyd گوش می دادم ، اون موقع شاید چیزی هم نمی فهمیدم از آهنگ هاش یعنی حتما همین طوره چون آهنگ هایی که مثلا Roger Waters و Syd Barret و Gilmour بشینند بسازند  بیش از اینکه به موسیقی مرتبط باشند به فلسفه ارتباط دارند. خلاصه این ها رو همه گفتم که بگم من Pink Floyd گوش می دم ، شما چطور؟ البته از آنجایی که یک گیتار الکتریک هم دارم طبیعتا با متالیکا هم به موقعش حال خواهم کرد.

خوب در بین وبلاگ نویسان کسی هست که Pink باز یا متال باز باشه؟ خیلی دوست دارم بدونم پشت این وبلاگ ها چه روحیه ای از موسیقی نهفته است . مثلا حدس می زنم دکتر مجیدی به موسیقی سنتی علاقه دارد (آیا؟) و دکتر مزیدی به شخص شخیص جیمز (این جیمز رو نبینید روی صحنه انقدر جلفه توی مصاحبه هاش جوری شرکت می کنه و حرف می زنه که 100 تا استاد دانشگاه هم نمی تونن) . روان پریش هم شاید پینک فلویدی باشه ، خلاصه لطفا بیایید و هویتتان را مشخص کنید.

5 نظر:

Saleh

من که خوره پینک فلویدم پروفایل لست اف ام رو چک کن
آها! بابا اسم بلاگم هم که یکی از آهنگهای پینگ فلویده!

Omid Nami

انتخاب خوبی هست بخصوص وقتیکه تنهای و میخوای به وجود خودت و دنیای دورو برت فکر بکنی .آهنگ اگر شون خیلی زیباست.
درضمن من 2تا سایت برای دانلود و گوش دادن در وبلاگم معرفی کردم .

Anonymous

دیروز داشتم سریال IT Crowd رو میددم Roy یکی از کارکترهای داستان در حال خوندن یه مجله کمیک پینک فلوید زمزمه میکرد و داشت میگفت We don't need no education بلافاصله رفیقش که یه آدم ابله دوست داشتنیه برگشت گفت Yes you do! because you are using double negative! :-)

من اگر ماهی یکبار فیلم The Wall رو نبینم ممکنه دچار سرگیجه، توهم و نهایتا جنون لحظه ای و مرگ بشم!

Anonymous

من با کریس دی برگ حال می کنم. شعرهای جالبی داره.

hollow

میشه پینک فلویدی نبود؟
گرچه خیلی وقته پینک فلوید گوش نکردم ، اما دیوار زندگی همیشه جلوی چشمام هست / تا وقتی که کرم ها ....