Subscribe to Diggly

خوب همین چند ساعت پیش بود که از داتک نوشتم . الان یه ایمیل از جناب آقای فرخی از مدیران داتک (اگر اشتباه نکنم مدیر فنی) دریافت کردم به شرح زیر :

خوشحالم می بینم که چنین شرکت هایی توی ایران هم هستند که برای مشتریان احترام و ارزش قائل هستند . قصدم از بیان این مطلب تنها آپدیت کردن نوشته درباره پشتیبانی داتک نبود بلکه خواستم مثال زنده ای بیارم از برخورد هوشمندانه مدیران موفق که چگونه با مشتریان تعامل می کنند و نظرات آنها را در کارشان دخیل می کنند. قبلا از این تعامل در ویژگی های مدیران و شرکت های موفق نوشته بودم خدا را شکر که نمونه اش پیدا شد.

یک بار دیگر از آقای فرخی ممنونم.

  

8 نظر:

Mohammad R.

خیلی جالبه، شما ایرانی، ایشون هم ایرانی، شرکت هم ایرانی، بعد ایمیل انگلیسی ؟! مدیران موفق ؟!!

Sepehr

بله 100 % انگلیسی ، خوب این چه ربطی به ایرانی بودن داره؟ انگلیسی صحبت کردن مانع موفقیته مگه؟ من و خیلی های دیگه با اینکه ایرانی هستیم اما مثلا وبلاگ انگلیسی هم داریم.

Unknown

پیرو نوشته بالا انگلیسی نوشتن چه ربطی به مدیریت یا ایرانی بودن داره من هم مثل سپهر موندم که یعنی چی ؟آقای فرخی یکی از اساتید هستند برای اطلاعتون از سوابق و رزومه ایشون میتونید به سایتشون سر بزنید:http://farrokhi.net/
من ایشون رو از زمان شبکه آپادانا میشناسم.دوستان یه وقت فکر نکنند خبریه .

Anonymous

CRM :D

Anonymous

متاسفانه واقعا پشتیبانی بدی دارن. من قبلا از پارس آن لاین استفاده می کردم با سرعت 128 کح حدود دانلود 17 را به من می داد. بعد بخاطر قیمت مناسب از داتک استفاده کردم. ولی بعضی موقع ها پشیمان می شوم. الان 256 دارم با سرعت دانلود نهایت 22. اگر کارم ضروری نبود شرکت دیگری را انتخاب میکردم. اصلا حس خوبی ندارید وقتی می خواهید با داتک تماس بگیرد. توی این سیستم جدید من از ساعت 4 تا 6 منتظر بودم بعد در نفر 6 ام مدت 1 ساعت گیر کردم اگه کارم ضروری نبود قطع می کردم که آخر هم نتیجه نگرفتم.
تنها مزیت داتک قیمت و تنها نکته ای که من از آن خوشم آمد ارسال پیش فاکتور با نامه (سفارشی) بود. که الان نا منظم شده.
من چند دفعه به خود شرکت هم رفتم آنجا بنظر نمی آید اپراتور ها اینقدر مشغول باشند. بنظر اشغالی عمدی است و یا حداقل در کارمند سطح پایین ایجاد میشه.

Sepehr

مجتبی جان سلام . من از پارس آنلاین استفاده نکردم تاحالا اما چند تا از دوستام ناراضی بودند که حالا نمی دونم چرا دقیقا . شاید برای قیمت بود .
ببین یه از نظر فنی شما وقتی یک سرویس 128K داری نمی تونی بیشتر از 12 کیلو یا 13 کیلوبایت در ثانیه دریافت داشته باشی. اینی که می گم عدد دقیقش رو می تونی حساب کنی و کاملا اصولیه و مثل این نیست که بری نیم کیلو نارنگی بخری یارو 750 گرم بهت بده . پس بنابراین اگر پارس آنلاین 17 کیلوبایت در ثانیه به شما سرویس می داده یه موضوع دیگه ای مطرح بوده . و در واقع یک کاربر 128 ای همون حدود 12 کیلوبایت در ثانیه رو باید دریافت کنه که شما می کردی.
در مورد پشتیبانی هم این مشکل برقراری تماس هست که از صحبت های آقای فرخی معلومه که داتک متوجه مشکل هست و سعی در برطرف کردنش داره . به هر حال هنوز به نظر من داتک با این سرویسی که می ده و قیمتش بهترینه .

Anonymous

حالا زیاد توضیح نمیدم. ولی از لحاظ فنی بخواین بگین با اینترنت 128 دقیقا تا خود 128 میتونید سرعت دانلود و آپلود داشته باشتید. میشه گفت آی اس پی ها مشکل کم بودن باندوید خودشون رو با این دلیل توجیه میکنند. در مورد داتک هم بگم من خیلی از خدماتش راضی بودم. ولی افت سرعت و ازون بدتر برخورد بد قسمت پشتیبانی در چندماه اخیر داره من رو به فکر یک سرویس دیگه میندازه.

Unknown

به به.انجمن سخنوران داتکی.آقا این داتک اصلا به درد نمیخوره حالا چرا؟ببینید من سرویس 512 دارم تقریبا یک سال میشه بعد از 4 ماه یک دفعه لینکم قطع می شه به مدت یک هفته توی تعطیلات که دانلود بالا می ره.پشتیبانی که صفره.تازه بعد از یک هفته طلبکار شدن که چرا اینقدر زنگ می زنیم.بعدش هم قابل توجه کسانی که سرعت دانلود پایین دارن بدانند که از ساعت 6 صبح تا 6 بعد از ظهر پورت های پی تو پی رو می بندن که باعث افت سرعت می شه که در نوع خودش دزدی به حساب می یاد و قابلیت شکایت کردن هم داره.و مورد های دیگر. برای صحت کلام من هم می تونید زنگ بزنید داتک و بپرسید که سرویس آقای دهقان مشکلش چی بود؟ببینید چی جواب میدن.تازه کارمنداش که دیگه آخرشن...