Subscribe to Diggly

باز هم استایلیش و فایرفاکس و نجات بلاگر ! سرتون رو درد نیارم چون خودم هم خیلی کار دارم و باید برم زود . اگر با افزونه Stylish آشنایی دارید که هیچ اگر هم ندارید اول نصبش کنید و بعد هم این فایل رو دریافت کنید و با استفاده از استایلیش یک استایل جدید برای Blogger.com درست کنید و محتویات فایلی رو که دریافت کرده اید رو در اون کپی کنید. و بعد هم save کنید و حالا ادیتور بلاگر براتون راست به چپ شده .
می خواستم یه ذره ژیگولی بازی هم در بیارم و یه تغییراتی توی ادیتور بدم اما چون به این سادگی ها نبود و عجله داشتم گذاشتم برای بعدا .و در ضمن این استایل رو جایی ثبت نکردم که خودم یا دیگران تغییرش بدیم و بعد این کار را بکنیم.

پس تنها تغییراتی که کرده اینه که صفحه ادیتور راست به چپ شده و فونت قسمت پیش نمایش هم به Tahoma تبدیل شده است. به همین سادگی ، به همین خوش مزگی.

نکته مهم : حضرت منیری ، خدای CSS و استایل و این جور صحبت ها می باشند که در اینجا می تونید استایل ایشون برای فارسی سازی نظرات بلاگر رو دریافت کنید و اگر سوالاتی داشتید احتمالا پاسخ گو خواهند بود.

درخواست انسان دوستانه: یک نفر این وکتور یا فایل PSD لوگوی بلاگر فارسی را به منظور اجرای مقادیری جنگولک بازی در اختیار ما قرار بدهد. خدا خیرتون بده.

7 نظر:

Unknown

خدمت آقا سپهر:
http://groups.google.com/group/blogger-fa/web/blogger-fa_logo_final.psd

Sepehr

دستت درد نکنه نیما جان

Anonymous

خوب اولین امتحان تا به اینجا اینکه متون انگلیسی برای آپشن های کامنت هم راست به چپ شده که پسندیده نمی باشد!
البته 1 2 3 امتحان می کنم!
ببینم رو بلاگر بنده به چه صورتی درمیاد
نتیجه رو در کامنت بعدی به اطلاع خواهم رسانید. با تشکر :D

Anonymous

کامنتها درست شد ولی پیش نمایش برای لحظه ای تاهوما شد و من فکر کردم آرزوی ابدی ام به حقیقت پیوسته که برای بار دوم این اتفاق نیفتاد ! بعدش نمی شه یه جوریش بکنی که کلا فونت پیش فرضش بشه تاهوما ؟ همونجور هم پابلیش کنه؟ :D :D :D

Sepehr

@raoros
این استایل به کل ایراد داره :دی
اون موقع که می نوشتم تو یه حال و هوای دیگه ای بودم ، عجله هم داشتم.
به زودی یه راه حل خوشگل و خوب پیدا می کنم.
اما به هر حال فونت پیش نمایش Tahoma هست

symoniri

سلام،
البته اینی که شما زحمتش رو کشیدی امتحان نکردم اما با توجه به اون کد Rich فکر نمی‌کنم جواب بده. اما می‌شه با دستکاری textarea در حالت html راست به چپ را داشت. اگر راهی پیدا کنی که بشه در خالت richtext هم راست به چپ داشته باشیم عالی می‌شه. من چند ماه پیش خیلی ور رفتم باهاش اما جواب نداد.
اون پوسته‌ی جادی رو هم اگر کامل شد -البته اگر خواستی- بفرست تا بگذاریم روی بلاگر فارسی برای استفاده‌ی بقیه.
قربانت ;)

Sepehr

جناب منیری سلام
این استایل از نظر راست به چپ بودن مشکلی نداره و درست کار می کنه و شما قادر خواهید بود به زبان فارسی به راحتی بنویسید اما مشکل اینجاست که چیزهای دیگه به هم می ریزه چون من body رو راست به چپ کردم.
در مورد textarea خیلی ور رفتم نشد که نشد .
پوسته جادی هم کامل شده ، اما بهتر نیست فقط خود جادی استفاده کنه؟ چون این پوسته Customize شده یه پوسته دیگست و من اون رو از روی جادی درست کردم نه از پوسته اصلی
به جاش یه پوسته دیگه آماده کردم که می فرستم. فعلا اگر می خواهید دموش رو ببینید اینجاست:
http://persiantheme.blogspot.com
البته یه کوچولو کار داره ، تا تموم شد ایمیلش می کنم.