Subscribe to Diggly

مدیران موفق ویژگی های خاص خودشون رو دارند.آنها اخلاق و رفتار گیک گونه دارند ، حتی اگر خودشان هم از این اخلاق باخبر نباشند. زمانی می رسد که گیک درون آنها که مدتی خاموش بوده فعال می شود و تراوشات گیکی آغاز می شوند.
مدیران موفق گیک های ماژیکی و وایت بردی هستند . آنها اکثرا در جیب های خود چندین ماژیک با رنگ ها مختلف به همراه دارند و در دفتر کار خود از وایت برد استفاده می کنند. نقشه ها و تمام فکر خود را بر روی وایت برد پیاده می کنند و از این کار لذت می برند چرا که چیزی که در تصورشان بوده را اکنون می توانند مشاهده کنند. خط خطی می کنند و ایده های نو را با کهنه عوض می کنند. هر چیزی که به ذهنشان برسد ، بی ربط یا با ربط ، در گوشه ای از این وایت بورد می نویسند.اشتباهات خود را هیچ گاه پاک نمی کنند بلکه آنها را خط می زنند ، این خط زدن به آنها اعتماد به نفس می بخشد ، پاک کردن یک اشتباه برای آنها یعنی اشتباهی نبوده ولی خط زدن یک اشتباه یعنی اشتباهی بوده و حداقل آنها متوجه این اشتباه شده اند چه اشتباه را برطرف کرده باشند چه نکرده باشند.

ایده ها و راه حل ها یک دفعه به سراغ آنها می آیند ، در هر حالی و در هر جایی ، پس آنها همیشه ماژیک های رنگی خود را به همراه دارند و جایی که وایت بردی نباشد از شیشه پنجره  (فیلم A beautiful mind رو به یاد بیارید) و یا دیوار و هر جایی که دم دست آنها باشد دریغ نخواهند کرد. این نوشتن به گونه ای است که انگار از خفه گی نجات پیدا کرده اند. مثل تنفسی دوباره .هر چند که این نوشتن ها بیشتر شبیه نقاشی است تا نوشتن حروف اما به آنها در حل بسیاری از مشکل ها کمک خواهد کرد.

به سراغ مدیران موفق  در شرکت های مختلف بروید ، حتما برای شما از علاقه های خاصی که به ماژیک های رنگی و وایت برد دارند خواهند گفت . در گوگل شما به هر بخشی که پا بگذارید قطعا و حداقل با یک وایت برد مواجه خواهید شد.

 

این وایت برد ها پر است از نقشه ها و فکر هایی که جهان را متحول خواهد ساخت . نکته بامزه و جال توجه در گوگل این است که شما ممکن است روی یک وایت برد نوشته هایی به زبان های مختلف مثل : انگلیسی ، ژاپنی ، کره ای، ایتالیایی و حتی فارسی را مشاهده کنید.

منبع : { ایده ها و تفکرات شخصی خودم }

مرتبط: مدیران موفق چه کسانی هستند؟