Subscribe to Diggly

  بلاگر فارسی دیروز با انتشار یک خبر بسیار موثق از طرف آقای منیری (سخن گوی دولت بلاگر :دی) افتتاح شد. تیم بلاگر فارسی تشکیل شده از منیری ، حسن، علیرضا، مجتبی، میکرودامپ ، نیما ، بهرام (که شاهکار فایرفاکس فارسی مربوط به این آقا می شه ) و من . البته همه این افراد به جز من سابقه بسیار درخشانی در امور وبلاگ و CSS و گرافیک و فایرفاکس بازی دارند .
بلاگر فارسی تنها یک روز از افتتاح شدنش می گذره و قطعا به یاری تمام عزیزان وبلاگ نویس احتیاج داره . برای اینکه مورد استفاده قرار بگیره و معرفی بشه . شما می توانید به طرق مختلف بلاگر فارسی رو معرفی کنید .مثلا یک نوشته از بلاگر بنویسید . آن را نقد کنید ، مزیت ها و مشکلات آن را بیان کنید . تیم بلاگر فارسی را تشویق کنید و یا حتی تنبیه ! بلاگر فارسی احتیاج به این داره که نقد بشه و از نظرات دیگران توش استفاده بشه . سایت رسمی بلاگر فارسی اینجاست .در آن عضو شوید و موضوعات مختلف را در گروه بلاگر فارسی مطرح کنید و  با تیم بلاگر فارسی در ارتباط باشید .
من هم برای اینکه اولین علاقه ام رو به بلاگر فارسی نشون داده باشم مقادیری ویرجولک یا زیر بلاگی (اشیایی که معمولا در زیر وبلاگها یافت می شوند :دی) درست کردم که شما می تونید از اونها در هر جای وبلاگتون استفاده کنید. فایل PSD رو هم از اینجا می توانید دریافت کنید.                                                

2 نظر:

محتوانگاران

سلام
تبریک میگم :)

Unknown

ما که عاشقشیم، شما رو نمی دونم :)