Subscribe to Diggly

بعد از عمل سخت و طاقت فرسایی که دیروز توی مطب یک پزشک انجام دادم تصمیم گرفتم برم به تعطیلات . فعلا اومدم هاوایی و به منشی ام گفتم بگه آقای دکتر رفتن مسافرت و چند ماه دیگه تشریف میارن . خلاصه به کسی فعلا وقت ویزیت و عمل نده . البته یک پزشک رو معرفی کردم که اگه موضوع اورژانسی ای بود به ایشون مراجعه کنند . خوب اینجا هوا بد نیست همه چیز خوبه اما مثلا اومده بودیم استراحت کنیم . توی لابی هتل نشسته بودم که یه خانوم مسنی دوان دوان اومد گفت :

Dr Diggly , Dr Diggly please help my husband, he has a hard knee surgery and nobody is as good as you at knee surgery ! please do something about my husband. I beg please

من رو می گی گفتم بََه (به فتح ب) من آره ، Yes ، Yes ، Of course . بالاخره ما پزشکان سرمایه های جهانی هستیم و در هر نقطه از جهان که باشیم وظیفه خودمون می دونیم که به مردم کمک کنیم . خلاصه من رو به عنوان پزشک مدعو به بیمارستان Wahiava بردند و در آنجا یک عمل زانوی 6 ساعته داشتم ، الان هم تازه اومدم خونه می خوام یه دوش بگیرم و یه کم استراحت کنم.

راستی شما هم اگه می خواهید یه عمل زانو انجام بدید می تونید ! اصلا کار سختی نیست . این اتاق عمل و یک زانوی آسیب دیده برای عمل.
موفق باشید.

پ.ن 1 : وبلاگ نویسان عزیز من از این به بعد دکتر دیگلی هستم . خواهش می کنم.
پ.ن 2 : البته خارج از ایران به پزشکان دکتر نمی گن و معمولا واژه دکتر برای رشته های دیگه به کار می ره ، مثلا به یک دندانپزشک هیچ وقت Doctor نمی گن و می گن Dentist. یا به جراح می گن Surgeon.
* راستی کسی می تونه یه عمل زایمان هم واسه من جور کنه؟