Subscribe to Diggly

وبلاگ نویسی از وبلاگ خونی شروع می شه . معمولا وبلاگ نویسان حرفه ای وبلاگ خوان های حرفه ای بودند . الان چندین ساله که وبلاگ نویسی رو شروع کردم و درباره موضوعات مختلف نوشتم . چون به گرافیک و هنر علاقه خاصی دارم نمی تونم قبول کنم که در جایی بنویسم که محیط اطرافش رو دیگران برایم انتخاب کنند . دوست دارم از پوسته هایی که دوست دارم استفاده کنم . دوست دارم بتونم از پوسته هایی که طراحی می کنم استفاده کنم.
توی پرشین بلاگ و بلاگفا قبلا می نوشتم ! نه ، محیط مناسبی برای وبلاگ نویسی حرفه ای نیست . مهم تر از همه یادمه محیطش با فایرفاکس مشکل داشت . آخه مگه می شه جایی موند که توش نشه از فایرفاکس استفاده کرد؟ (هرچند که در دوران طفولیت از پرشین بلاگ و اینترنت اکسپلورر استفاده می کردم S:)
وردپرس . کام انتخاب خوبی برام بود تا وبلاگ نوییسی رو ادامه بدم ، همین کار رو هم کردم . محیط کاملا حرفه ای و سازگار با زبان فارسی ، روزهای اول خیلی حال می داد اما متاسفانه باهاش مشکل پیدا کردم . چون مجبور به استفاده از پوسته هایی بودم که خودم انتخاب نکرده بودم . از جاوا اسکریپت نمی تونستم استفاده کنم. و کلی مشکل داشتم . وبلاگم رو دوست داشتم و دلم هم نمی خواست ولش کنم و برم جای دیگه بنویسم. اما جای دیگه هم نداشتم چون بلاگر اون موقع از طرف ISP ای که ازش استفاده می کردم بسته بود. به هر حال مدتی بیشتر نتونستم تحمل کنم و با هر دردسری که شده به بلاگر اومدم .
2 تا کار مهم رو با خودم شرط کردم که انجام بدم ! یکی باز کردن سایت بلاگر از طرف ISP م . اون یکی هم درست کردن یه پوسته فارسی و بدون مشکل و ساده . در مورد اولی بعد از 2 ماه نامه نگاری و تلفن به شرکت و مخابرات و این ور و اون ور موفق شدم . در مورد دومی هم پوسته الانم رو درست کردم که خیلی دوسش دارم.
بلاگر بهترین پلتفرمی بود که می تونستم داشته باشم . همه چیزش رو می تونم شخصی کنم و از هزاران پوسته ای که براش وجود داره لذت ببرم. هر جا که دلم می خواست هر کدی که دلم می خواست رو می تونستم قرار بدم. بعد از مدتی با بچه های بلاگر فارسی آشنا شدم . همشون فوق العاده هستند و به شدت در حال کمک به پیشرفت بلاگر فارسی .
یک ویژگی بسیار مهم بلاگر اینه که توسط گوگل پشتیبانی می شه . گوگل وبلاگ نویسان رو دوست داره به خصوص اگه شما زود به زود مطالبتون رو به روز کنید. راه های زیادی برای بالا بردن رتبه وبلاگتون توی گوگل دارید . یکی از مهمترین و ساده ترینش استفاده از بلاگر برای وبلاگ نویسیه. محیطی آزاد و دوست داشتنی و کاملا Google-friendly.

اخیرا بلاگر تصمیم به پشتیبانی از زبان فارسی رو هم گرفته و شما می تونید زبان فارسی رو در بلاگر به راحتی استفاده کنید. (ببینید

اگر در مرحله وبلاگ خوانی هستید و به زودی به وبلاگ نویسی می پردازید ، بلاگر فارسی رو به شما پیشنهاد می کنم.
اگر از محیط یکنواخت وردپرس . کام خسته شده اید باز هم بلاگر فارسی پاسخ شماست.
وقتشه که دیگه از پرشین بلاگ و بلاگفا به سیستم های حرفه ای تری روی بیارید. بلاگر فارسی بهترین انتخاب شماست.
انتخاب بلاگر فارسی به نظرم مثل انتخاب فایرفاکس بین بقیه مرورگرهاست.

این کاغذ دیواری هم تقدیم به همه کاربران بلاگر فارسی . (1024*1280)

5 نظر:

Anonymous

به نظر منم بلاگر هنوز بهترین و دوست داشتنی ترین سرویس وبلاگ نویسی هست البته برای کسایی که واقعا توانایی وبلاگ نویسی و در کنارش توانائی فنی کافی رو دارند، خصوصا که با بسیاری از سرویس های گوگل یکپارچه شده و قراره بشه. (این لذت بخش ترین قسمت قضیه است :) شاید اگر سرور شخصی نداشتم الان هم مثل قدیم هنوز روی بلاگر بودم.

Anonymous

اولندش که من خدا تا ایمیل زدم به گوگل تا مجابش کردم که زبان فارسی رو در ادیتورش ساپورت کنه که به سلامتی چن روزیه راه افتاده.
ثانیا آقا یکپارچگی بلاگر با دیگر سرویسها اصلا هم خوب نیست؟
چون اگه بخواین از ادیتورهای دیگه ای مثل اسکرایب فایر استفاده کنین اونوقت در واقع پسورد جیمیل تونو به اون شرکت دادین

Anonymous

سلام می دونم شاید به تو ربطی نداشته باشه اخه از هر کسی در خواست کمک کردم هیچکی جوابم را نداد
1 من می خوام در فید تو ثبت نام کنم ولی نمی دونم چه طوری یک آموزش تصویری بذار دیگه..می خوام که مطالب وبلاگت به ایمیلم ارسال بشه
راستی من در بلاگر می خواهم قالب عوض کنم این ارور را می ده We're sorry, but we were unable to complete your request.

When reporting this error to Blogger Support or on the Blogger Help Group, please:

Describe what you were doing when you got this error.
Provide the following error code and additional information.
bX-z3w9rc

چی کار کنم الان 2 روزه که دست ما را در حنا گذاشته
کمکم می کنی... راستی در وبلاگم اومدی خواهش نخند و اسمم را در داخل اون وبلاگ دزد یابتهم نذار

Anonymous

http://spacepolitics.blogspot.com/
اینم آدرسم

Sepehr

@fees-land
دوست عزیز ایمیلت رو برام بفرست تا راهنمایی کنم