Subscribe to Diggly

معمولا همه چیز بی سرو صدا و در یک شب سرد اتفاق می افتد. احساسی از ترس در پس زمینه احساس تعجب برانگیخته می شود! چرا؟ مگه من چی کار کردم؟ مگه چی گفتم؟به کی توهین کردم؟ ... مهم نیست مهم این است که اتوهای بخار تو را پیدا کردند و الان تبخیر شده ای . این ربات های نامرد احساس که ندارند، اتو ها رو می گم ، کافیه کوچکترین ارتباطی (لینکی) بین تو و کسانی که در گذشته تبخیر شده اند بیابند بلافاصله تبخیرت خواهند کرد.

برادر بزرگ نظاره گر توست ، نظاره گر همه ما وبلاگ نویسان است . زمانی که سر و کارت با پلیس اندیشه و تله اسکرین ها بیفتد ، دیگه خلاصی نداری ، دردسرهات شروع شده . آیا باید یک وبلاگ جدید درست کنم؟ یا در همان قبلی که اکنون بخار آن را فرا گرفته بنویسم؟ آن همه مطالبم چه می شود؟ خواننده هایی که داشتم ! فیدهای نازنینم را بگو ... رنک گوگل چی می شه؟ از صفر شروع کنم؟

همه ما روزی تبخیر خواهیم شد.
برای مسدود شدن وبلاگ زیر خط آی تی متاسفم.

3 نظر:

Ali

سلام

اگه یک سری به اینجا بزنید و نظر بدید ممنون می‌شم:

فارسی چپ به راست
http://alisakebi.wordpress.com/ltr-farsi

ببخشید که مثل اسپم دارم کامنت میزارم!

ITLine

زیاد من نیست خودتو انقدر ناراحت نکن ، psd لوگو هم تو بخش فایلهای گروپ هست

Sepehr

آره دستت درد نکنه نیما گفت. در مورد وبلاگت می خوای از تهران پی گیری کنم؟