Subscribe to Diggly

همیشه از این قالب وبلاگ جادی خوشم میومد. قالب بسیار ساده ایه . دیروز در حال گشت و گذار ورژن اجنبی ای اش را برای بلاگر پیدا کردم و چون همیشه آرزوی داشتن چنین قالبی را داشتم سه سوت به فارسی سازی این قالب مشغول شدم که شما می تونید دموی این قالب را در اینجا ببینید.

نکته مهم اینه که این قالب رو جادی کلی تغییر داده بود تا قیافش این شکلی بشه ، من هم سعی کردم تا اون جایی که می شه این تغییرات رو اعمال کنم. بنابراین این قالب بیشتر شبیه به قالب جادی است تا قالب اصلیش .
به همین دلیل اسم این قالب رو گذاشتم جادی.

پ.ن: اگر قالب خوب و شیک و ساده ای برای بلاگر سراغ دارید توی نظرات اعلام کنید تا براتون فارسیش کنم. قالب وردپرس هم باشه ، یحتمل بتوانیم به قالب بلاگر تبدیل کنیم.

4 نظر:

Unknown

مرسی سپهر جان
حرکت قشنگی بود
توی "بلاگر فارسی" منتظرت هستیم

Sepehr

خواهش می کنم نیما جان
کاری نکردم.
خوشحال می شم برای بلاگر فارسی کاری بتونم انجام بدم

gar2khak

سلام
قالب قشنگیه برای استفاده بقیه دوستان میشه لینک دانلود قالب را بگذارید داخل وبلاگتون

gar2khak

سلام
قالب قشنگیه برای استفاده بقیه دوستان میشه لینک دانلود قالب را بگذارید داخل وبلاگتون