Subscribe to Diggly

بچه که بودم 3 تا سگ داشتم ، همشون رفتند ... چه جوریش رو بی خیال اما سگ خیلی دوست داشتم ، هنوزم دارم . بعد به اردک روی آوردم یه اردک داشتم اسمش Ordi بود ! بی نظیر ... ! از سگ وفادار تر بود ، بعد از چند سال به پارک ملت سپردمش ، شاید راحت تر باشه با اینکه اینجا حیاط بزرگی داریم و این Ordi یک خونه خیلی بزرگ و گرم و نرم توش داشت!

این ها به حرفی که می خوام بزنم ربطی نداره ، فقط یاد حیوون هایی افتادم که داشتم . البته خیلی هم بی ربط نیست . شما هم اگر حیوان خانگی ای دارید می تونید براش یه هویت آنلاین درست کنید. همیشه چیزی درباره انسان مجازی در نظرم بود اما در رابطه با هویت آنلاین یک حیوان هیچ ایده ای نداشتم . سایتی که به شما معرفی می کنم به حیوان شما اجازه می ده ایمیل های روزانه خودش رو که از طرف دیگر حیوانات برایش رسیده چک کنه و به آنها پاسخ بده . حیوان شما در فیس بوک عضو خواهد شد و یک شبکه اجتماعی را تشکیل خواهد داد ، یک وبلاگ خواهد نوشت و شما را نقد خواهد کرد. شما را در بالاترین و Digg مطرح خواهد کرد ، به شما منفی و مثبت خواهند داد. شما را در فلیکر با دوستانش به اشتراک خواهد گذاشت و حیوانات دیگر برای شما نظر می دهند که چه انسان زشت یا زیبا یا با مزه ای هستید. (توهم)

امروز با سایتی آشنا شدم که می تونید حیوان خانگی خودتون رو در آن رجیستر کنید و برای آن یک هویت آنلاین بسازید ! حتی اگر حیوان خانگی خود را گم کرده اید نیز با ذکر مشخصات می توانید آن را ثبت کنید.

سایت مربوطه
این مطلب رو تقدیم می کنم به Ordi بهترین اردک دنیا ( که از زنده بودنش خبر ندارم) و خدابیامرز Memol (بهترین همستر دنیا)

پ.ن: واقعا اگر حیوان خانگی شما قرار بود یک وبلاگ داشته باشد ، درباره شما چه می نوشت؟