Subscribe to Diggly

قصد نداشتم به این زودی ها پوسته جدیدم رو استفاده کنم چون در حال تست بود . اما دلیلش فقط یه اتفاق مهم بود و اونم اینه که گوگل Pagerank ام رو از صفر به 3 تغییر داد . هر چند که هنوز 2 تا از وبلاگ قبلیم کم تره اما خوب باز هم جای بسی شادی داره .

همون طور که می بینید قیافه وبلاگ یه کم وب 2 ای شده و در این قسمت :

پذیرای احساسات وب 2 ای شما می باشد. همون طور که می بیند اثری از بالاترین و جای دیگه ای نیست به جز O Y A X که قبلا گفته بودم.موضوع دیگر بخش پیوند هاست که در وبلاگ قبلیم نداشتم اما الان اضافه کردم و فعلا لینک خودم و بلاگر فارسی و فایرفاکس فارسی رو توش قرار دادم. در اینجا لیست بهترین یا بدترین سایتهایی که در طول ماه ببینم رو قرار می دم. هنوز تصمیم درستی براش ندارم اما فعلا همشون بهترین هستند به خصوص دیگلی ! :دی

در سایدبار دو تا بنر می بینید یکی مال oyax و دیگری برای داتکه . قصد تبلیغ رو هیچ وقت در وبلاگم نداشتم . این ها هم تبلیغ نیست و اطلاع رسانیه :دی (کاملا رایگان و حتی بدون اینکه کسی از داتک یا oyax بدونه این بنر ها اینجاست)
این بنر ها رو هم خودم طراحی کردم پس اگر خواستید ازشون استفاده کنید هیچ مشکلی نیست !!!

 

    

بقیه چیزها هم که معلومه دیگه .
اما فرق اساسی ای که قراره انجام بشه اینه که من تاحالا درباره مخابرات و تکنولوژی ارتباطات که تحصیلاتم مربوط به اونه چیزی ننوشته بودم اما از این به بعد خواهم نوشت . معذرت می خوام که ممکنه این بحث ها خسته کننده باشه اما بدونید که 4 سال همین مطالب خسته کننده رو توی مخ ما کردند و البته من سعی می کنم مباحث جالب رو مطرح کنم که همه خوانندگان بتونند استفاده کنند نه درس های دانشگاهی را.در آخر اینکه بازهم ملت ایران من رو شگفت زده کردند و این مدت که ننوشتم حدود 80 نفر به مشترکانم اضافه شد !!!

پوسته قبلی رو هر کسی خواست بگه تا در اختیارش قرار بدم. (دلیل اینکه برای دانلود نمی ذارمش اینه که عکس هاش باید در فضای شخصی هر کس آپلود بشه)

+ یه تشکر ویژه هم از نیما دارم که نکته بسیار ظریفی رو برای سایدبار بیان کرد .

+ وبلاگ به کندی بالا میومد الان درست شد. کدهای لعنتی رو بهینه سازی کردم.

+ تاریخ بالای پست ها رو می تونم شمسیش کنم . عوضش کنم؟

+ این پوسته برای وردپرس توسط dezinerfolio طراحی شده است که ایده اصلی این پوسته از آن گرفته شده . البته تفاوت هایی نیز وجود دارد مثلا در نمونه وردپرسی تگ ها در پست ها قرار نمی گیرند یا سایدبار به شکل متفاوتی است.

+ بلوک های آرشیو و آخرین نوشته ها با اینترنت اکسپلورر (لعنت الله علیه) مشکل دارد. حدیث داریم که خیلی مهم نیست و اصل فایرفاکس است.

15 نظر:

Unknown

درود بر دیگلی
قبل از اینکه خودت بفهمی، من پیش دستی کنم که یه سلامی هم عرض کرده باشیم:
لینک "فایرفاکس فارسی" در بالای وبلاگت میره به داتک، و پایین ستون سمت راست وبلاگت هم یه اپسیلون (یعنی یه پیکسل) انحراف به چپ! داره.
حالا از اینا که بگذریم خداییش این تم جدیدتو خیلی خوب درآوردی.

Sepehr

نیما جان سلام چطوری آقا؟
دمت گرم که همیشه ریزبینی لینک درست شد در مورد اون سایدبار هم هرکاری کردم نفهمیدم چرا درست نمی شه . جالب اینجاست که توی اینترنت اکسپلورر درسته !!! این اولین باریه که می بینم یه چیزی توی فایرفاکس خرابه ولی توی اینترنت اکسپلورر درسته!

Unknown

فکر کنم بدونم چه جوری درست میشه کرد:
توی div id="sidebar-wrapper" جمله ی زیر رو اضافه کن:
style="margin-right: 0px;"

Sepehr

نیما جان دمت گرم ممنون
درست شد ! :دی
داشتم همش از طریق CSS زورچپونی می کردم
بازم ممنون

Anonymous

بابا ديزاينر فوليوی ايران!
آقا تبريك بابت قالب جديدت. اميدوارم هرچه زودتر دوباره شروع به نوشتن كني.
رنك جديد هم مبارك

Sepehr

دکتر جان سلام
کلی به دیزاین فولیوی ایران خندیدم خیلی باحال بود.
نوشته ها عاشقانه شما درباره سپیده را با جدیت دنبال می کنم.
موفق باشید.

Anonymous

جیگری شد واسه خودش! :)

Anonymous

مبارک باشه
به نظر من بهتره تاریخ شمسی و فونت تیتر تایمز یا آریل بشه.
تاهوما در اندازه 11 پیکسل عالیه و تا 12 هم قشنگه ولی در تیتر زشت بنظر میاد

Sasan

سپهر پس چرافونتاش تاهوما نیست؟

Anonymous

مبارکا باشه
قشنگ شده

Anonymous

آخییییییییییییییی
چه پوسته خوشگلی. منم می خوام :D
مبارکه. خیلی عالیه.

Bahram

پوسته زیبایی درست کردی
پیشنهادهای من:
تاریخ هجری خورشیدی
تغییر زبان به فارسی، چون با پوسته های نو خوب کار میکنه و مثلا همین نظر نوشتن را هم راست به چپ
بلوک پیشنهادی فاصله 2 پیکسلی لازم داره همین طور برای برچسبها در سمت راست

کارت درسته، موفق باشی

مجتبی ستوده

اى ول عاليه .خيلى زيبا شده

Anonymous

سلام

عالیه
هم قالبت، هم پیج رنکت، هم بنر هایی که برای اویکس و داتک ساختی.
با اجازت مناز بنر مربوط به اویکس استفاده کردم و توی وبلاگم گذاشتم.
این بنر GPL هست؟

راستی، لینکت رو هم گذاشتم.
و راستی، نمیشه کاری کنی که این نظرات پاپ آپ نباشه؟ آدم اذیت میشه :(
موفق باشی

Anonymous

I used the oyax logo that you've designed in my blog, it's very nice.
thanks.