Subscribe to Diggly

خوب هنوز تو مرخصی هستم اما چه مرخصی ای ، بخش زیادی از این مرخصی رو داشتم روی ظاهر و قیافه وبلاگم کار می کردم . خیلی تغییرش دادم و تقریبا یک وبلاگ به ظاهر وب 2 ای شده. سعی کردم OYAX رو در ورژن جدید وبلاگم جایگزین بالاترین کنم . درسته که بالاترین خیلی بیشتر از OYAX شناخته شده است اما مطالبی که توی OYAX معمولا می بینید مطالب علمی تر و با محتوی تری هستند به علاوه اینکه با سیاست کلی بالاترین به خیلی دلایل مخالفم که مهمترینش عدم نظارت بر لینک های ارسالیه. به هر حال فعلا پوسته جدیدم در حال تسته و به زودی رو نمایی می شه :دی پوسته الانم رو هم اگه کسی خواست بگه تا در اختیارش قرار بدم.

موضوع بعدی اینه که کم کم  باید به فکر اخذ پروژه باشم و با دانشگاه خداحافظی کنم . داشتم روی پروژه فکر می کردم و توی اینترنت پرسه می زدم که اینترنتم قطع شد . گفتم امان از دست این داتک ! زنگ زدم پشتیبانی و بعد از اینکه یک آهنگ تکنو برام پخش کردند با یه خانومی صحبت کردم و گفتم اینترنت قطع است و در حال پیگیری مشکل بودم که متوجه شدم مشکل از داتک نیست و از خودمان است معذرت خواهی کردم و قطع کردم و مشکل رو که از firewall ای که استفاده می کنم بود حل کردم . داشتم به آهنگ تکنویی که از تلفن داتک پخش می شد فکر می کردم که یه دفعه موضوع پروژه اومد توی ذهنم و بالافاصله با ایمیل با استاد همیشه آنلاینم مطرحش کردم و به شدت خوشش اومد . البته می گفت کار ساده ای نیست و باید از خیلی ها کمک بگیری. موضوع پروژه هم به طور کلی پشتیبانی الکترونیکی است. یک پروژه میکرو .
اگر موفقیت آمیز بود به عنوان هدیه  می دمش به داتکی ها که اگه دوست داشتند به عنوان اولین ISP دارای پشتیبانی الکترونیکی و خودکار ازش استفاده کنند . این جوری هر دفه که زنگ بزنم داتک به جای اینکه ناراحت باشم از قطعی اینترنت یا هر چیز دیگه خندم می گیره از برخورد با پروژه خودم.
آره دیگه داتک که هدیه نمی ده ما باید بدیم . یادش بخیر ندا رایانه هر سال روز تولد یه تی شرت گیکی و از این خرت و پرت ها پست می کرد و ما را ذوق مرگ می نمود.

2 نظر:

Omid Nami

Hi,Hope this could help u for your project,voiceguide.com

Sepehr

thanks, surely this could help.