Subscribe to Diggly

پروژه جدید ، از اینکه چه کسانی پشت این پروژه هستند و سرمایه گذاری می کنند الان صحبتی نمی کنم اما چند سرمایه گذار مایل به خریدن تعدادی از وبلاگ های مفید و فارسی زبان هستند و دلایل منطقی خودشون رو دارند . از من برای این کار درخواست کمک کردند و خواستند تا تعدادی وبلاگ مفید در این زمینه را به آنها معرفی کنم . خرید ها به دو صورت است یا خریدن خود وبلاگ و مطالب درون آن و یا بستن قرارداد با نویسنده وبلاگ برای نوشتن فقط در زمینه ای که این سرمایه گذاران به آنها می گویند.
در صورت اینکه کل وبلاگ شما را بخواهند بخرند ، این امکان وجود دارد که در کنار این خرید شما برای آنها هم با تنظیم قرار دادی بنویسید. خوب من وبلاگ زیاد می شناسم اما کسانی که مایل به فروش وبلاگشان هستند لطف کنند به بنده ایمیل بزنند . رنک سایت در گوگل و تعداد بازدید کننده ملاک نیست . ملاک تنها مشاهده یک مطلب مفید از دید سرمایه گذاران است. و نکته آخر اینکه وبلاگ تنها باید در زمینه آی تی و تکنولوژی باشد.

تنها وبلاگی که از من خواسته شد با نویسنده اش مذاکره کنم و قصد خرید جدی وبلاگ را داشتند وبلاگ یک پزشک بود . نکته آخر هم اینکه در صورت خریده شدن وبلاگ شما ، هیچ گونه حقی برای شما نسبت به مطالب داخل آن وجود نخواهد داشت. وبلاگ های خودتون رو برام ایمیل بزنید. فراموش نکنید قیمت پیشنهادی خودتون رو حتما ذکر کنید.

12 نظر:

MicroDump

حاضرم در ازای پول یک عدد iPod Touch حدود 400 دلار وبلاگم رو بفروشم! :)

حس می‌کنم، حسابی همه رو سر کار گذاشتی :D

Anonymous

آقا منم احساس یاسر رو دارم، ولی اگر بالای 3 یا 4 میلیون برای یک سال پول میدن ما حاضریم وارد مذاکره بشیم D:! راستی 3 - 4 ملیون کم نیست؟ P:

راستی یه میل واسه من اومده بود از طرف انجمن خصوصی تبلیغات.... تو همین مایه ها بود این به اون ربطی نداره؟

Sepehr

رضا جان سلام نه این موضوع به انجمن تبلیغات ربطی نداره . من وبلاگ شما رو معرفی کردم . نتیجه اش رو بهت ایمیل می زنم . در مورد مقدار پولش هم خودشون تصمیم می گیرند. اما پیشنهادی که برای وبلاگ یک پزشک داده بودند بسیار بالاتر از این ارقامی بود که گفتی.

Anonymous

طرح و نام وبلاگم رو دو ميليون مي فروشم !
:D

Sepehr

@times
دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری ، قالب وبلاگ شما رو برای بلاگر درست کردم اما برابر قوانین کپی رایت آن را منتشر نکردم :دی
هدف فقط سرگرمی بود.
موفق باشی !
اگر پیشنهادت جدی بود بگو تا بررسی بشه

s

بسیار مزخرف به نظر می رسه!

Anonymous

آقا من 200 میلیون تومن می‌فرشم.
آدم ِ نَخَر!:)))
یه کم برم تو رویا ببینم با این 200 میلیون چه کنم..
ئه.... دارم سکته می‌کنم... وای یکی منو ببره بیمارستان....
به جون شما مُِردم. حلالم کنید........ـــــــــــــــ
این خط قلبمه هاــــــــــ

Anonymous

جدي بود . برسي بشه

Anonymous

آی کلک واسه وبلاگ پزشک داری تبلیغ میکنی ها؟

Anonymous

آقا حتی اگه سر کاری هم باشه .. ایده جالبی است
من می فروشم
به بهترین پیشنهاد
دلیل .. چون بازنشسته هستم و نون ندارم بخورم !! این قانع کننده است !!؟ یا باز دلیل بیاورم ؟
بیمار قلبی هم هستم
خب مامعامله قبوله !!؟
منتظرم

Anonymous

وای ببخشید یادم رفت من یک وبلاگ دارم که می فروشم
بالای دوهزار نفر در روز بازدید کننده داره
رنگیک چهار بود .. یک مدت غیبت داشتم الان سه است
www.oldpilot.blogfa.com
سایت هم دارم
www.oldpilot.ir
به بهترین خریدار می فروشم
behrouz.journalist@gmail.com
عجب سر کاری جالبی

Anonymous

Yes, logically correctly