Subscribe to Diggly

همیشه برای درست کردن مشکلات ویندوز دوستام مشکل داشتم ، نکات ساده ای رو می گفتم و نمی فهمیدند ، یک مشکل کوچک ساعت ها برای حل شدن طول می کشید. امروز هم با یک مشکل بر خورد کردم که کامپیوتر طرف مدام ریستارت می شد. داشتم فکر می کردم چقدر خوب بود اگه می شد کامپیوتر ها رو هم به اشتراک گذاشت مثل خیلی از عکس ها و مطالبی که روزانه با دیگران به اشتراک می گذاریم . این طوری به راحتی می تونستم از همین جا کامپیوتر دوستام رو کنترل کنم. این جمله به ذهنم رسید که تا وقتی گوگل هست راهی برای حل مشکلاتتان وجود دارد . ممنون از گوگل که با کمی جستجو این سایت را به من معرفی کرد تا بتونم اسکرین کامپیوترم را برای دیگران به اشتراک بگذارم و یا دیگران این کار را برای من انجام دهند.

این سایت به شما امکان می ده که کاملا کامپیوتر خودتون رو با دیگران به اشتراک بگذارید تا چیزی را در کامپیوتر شما مشاهده کنند یا به شما برای رفع مشکلاتتان کمک کنند. البته خود ویندوز راه های مسخره و پر دردسری برای کارهای شبیه به این داره اما این سایت در نهایت سادگی و سرعت این کار را برای شما انجام می دهد.

این سایت یک برنامه خیلی کوچک برای به اشتراک گذاشتن اسکرین تان در اختیار شما قرار می دهد . بعد از اتصال به کامپیوتر طرف مقابل شما قادر هستید هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید ، انگار که کامپیوتر خودتان است. شما امکان ارسال و دریافت فایل را نیز خواهید داشت.

سایت مربوطه

1 comments:

سیامک

با سلام و تشکر

خدمتتون عرض کنم که ورژن جدید Skype همین امکان رو به شما میده.

مخلصم