Subscribe to Diggly

توی اکثر پوسته هایی که برای بلاگر فارسی شده اند یه مشکل وجود داره اونم ساختار ظاهری آرشیو هست که مثل شکل شماره 1 به صورت چپ به راسته و هدف اینه که اون رو به شکل شماره 2 و راست به چپ تبدیل کنیم. این کار خیلی مهمه و تفاوت اساسی توی ظاهر وبلاگتون ایجاد می کنه.
هر چند که کار بسیار ساده است اما گرفتن یک بک آپ از پوسته فعلی تان قبل از کوچک ترین تغییرات یک ضرورت به حساب می آید . پس اول بک آپ بگیرید (پوسته را دانلود کنید). بعد در قسمت CSS پوسته خود به دنبال کد زیر بگردید :

#BlogArchive1 li

 

ممکن است این کد در CSS شما وجود نداشته باشد که شما باید آن را اضافه کنید و در آخر به این صورت در بیاورید :

#BlogArchive1 li {
padding-right:15px;
background:none !important;
text-align: right;
}

حالا آرشیو وبلاگتون به صورت راست به چپ مثل شکل شماره 2 در آمده.

8 نظر:

Anonymous

این کار اصولاً زیاد جالب نیست.
کاری که من انجام دادم این بود که قسمت آرشیو رو به همون صورتِ LTR و Left-aligned نگه دارم.
اینطوری شکل نمایش بهتره!

Sepehr

شما تیترهات سمت چپه و بدیهیه که برای وبلاگ شما خوب نمی شه اما کسانی که تیترهای سایدبارشون سمت راسته احتمالا به دردشون بخوره.
یکی از من پرسیده بود چه جوری این کار رو کردی منم توضیح دادم

Unknown

جالبه ولی ای کاش می شد با تاریخ خورشیدی کار می کرد.

ITLine

جالب بود دمت جیز ، خوب این نکات رو میتونی توی مستندات وارد کنی

Anonymous

عالي.من در قالبم تست ميكنم ببينم چطوري ميشه. ولي چپ به راست باشه بهتره

Anonymous

عالي.من در قالبم تست ميكنم ببينم چطوري ميشه. ولي چپ به راست باشه بهتره

مجتبی ستوده

من با اجازه تو اين پستتو در وبلاگ مستندات قرار ميدم

Sepehr

کار خوبی می کنی مجتبی جان