Subscribe to Diggly

پیش میاد معمولا وسط انجام کاری خسته می شم و تصمیم می گیرم بازی کنم . قبلا به شدت به Counter Strike اعتیاد داشتم . کلا خیلی با بازی حال می کنم . گیک ها همگی اهل بازی های کامپیوتری هستند. مدتیه که بازی هایی که می کنم شکل و شمایل متفاوت تری پیدا کردند. بازی های وب 2 ای ، مثل Sudoku . از بس جداول Sudoku رو حل کردم خسته شدم ، دنبال یه بازی جدید می گشتم که به چند نتیجه بامزه برخورد کردم. ممکنه شما قبلا این ها رو دیده باشید اما من ندیده بودم. این بازی ها ، بازی های گوگلی هستند.

  1. شما اگه Google Earth ورژن 4.2 رو داشته باشید با فشار دادن CTRL+ALT+A می تونید از یک بازی شبیه سازی پرواز لذت ببرید.
  2. یه مسابقه اتومبیل رانی خیلی بامزه با استفاده از نقشه های گوگل در اینجا.
  3. بزرگترین بازی زمین در اینجا.
  4. goggles هم یک بازی شبیه سازی پرواز خیلی بامزه است که در اینجا می تونید اون رو بازی کنید.
  5. Google Adventure رو هم در اینجا می تونید بازی کنید ! (خیلی باحاله)