Subscribe to Diggly

اکثر سایت ها برای Christmas  تغییراتی کردند ، خیلی ها Template ای که ازش استفاده می کردند رو حرفه ای در و وب 2.0 ای تر کردند و بعضی ها هم مثل من لوگوی وب سایت یا وبلاگشون رو عوض کردند ، کاری که گوگل اون رو در طی چند سال برای مناسبت های مختلف انجام داد و زمینه ای از کارتون رو در لوگوهاش ایجاد کرد . این کار برای گوگل دوستان خیلی خوشاینده .

اما گوگل برای Christmas امسال  تغییرات متفاوت تری کرد و نه تنها بار ها لوگوی صفحه اصلیش رو به مناسبت تعطیلات تغییر داد :

بلکه از نقشه های گوگل (Google maps) هم برای یک کار بامزه استفاده کرد . گوگل در یک نقشه به خصوص به شما اجازه داده تا عکس ها و فیلم های  تعطیلات خودتون رو پست کنید و به اشتراک بگذارید .
اما این تنها حرکت گوگل برای Christmas نبود ، حالا نوبت تغییراتی در Gmail بود که Parislemon متوجه آن شد . گوگل فضای Gmail رو به 6 گیگابایت برای هر Account ارتقا داد . این در حالیه که الگوریتم "Infinity +1" گوگل برای اختصاص فضا به کاربران جیمیل خسته کننده شده بود و تغییرات به کندی صورت می گرفت. با این حرکت گوگل فکر نکنم لازم به ذکر باشه که چقدر بر اهمیت Gmail Drive افزوده شد . پس تا الان شما یک هارد 6 گیگابایتی دارید که همه جا همراهتونه !
+ اگر از تغییرات جدیدی با خبر شدم همین جا آپدیت می کنم.