Subscribe to Diggly


این گونه به نظر می رسد که اگر قصد استخدام کسی را دارید، گوگل مایکروسافت جدید و فیس بوک گوگل جدید است.

 

فیس بوک استخدام می کند و به گفته TechCrunch ، "گوگل بهترین جا برای پیدا کردن کارکنان و مهندسین کارآمد است." فیس بوک تا کنون موفق به استخدام Gideon Yu (مدیر امور مالی یوتیوب) ، Benjamin Ling (سرپرست تجارت الکترونیک یوتیوب) و Justin Rosenstein (توسعه دهنده GDrive) شده است.

خبر ها حاکی ار آن است که مدیران ارشد گوگل  این موضوع را "مشکل فیس بوک" نامیده اند. حد اقل 10 نفر از بهترین کارکنان گوگل در دو ماه اخیر به فیس بوک نقل مکان کرده اند.

قسمتی از نامه خروج Justin Rosenstein از گوگل که در این وبلاگ به آن اشاره شده ، می گوید " فیس بوک، گوگل دیروز و مایکروسافت زمان های قدیم است.گوگل از تعداد زیادی افراد نابغه و با استعداد تشکیل شده بود که در کنار هم به پیشرفت گوگل کمک کردند .گوگل از 60 مهندس تشکیل شده بود که تیم های 600 نفره هم از پس آن بر نمی آمدند.

کارکنانی که از گوگلی که به سمت محبوبیت پیش می رفت میلیون ها دلار پول به دست آورده اند، اکنون می توانند به فیس بوک بروند و امید تکرار شدن بدست آوردن چنین پول هایی را این بار در فیس بوک داشته باشند. به هر حال جالب است که بدانیم آیا افرادی که فیس بوک از گوگل استخدام کرده جزء کسانی هستند که گوگل قبلا از مایکروسافت استخدام کرده بود؟

منبع خبر: guardian