Subscribe to Diggly

Sergey Brin یکی از موسسین گوگل در مصاحبه ای با Marketplace گفت حدود 1 درصد از تمام جستجوهایی که توسط گوگل انجام می شود از طریق دگمه "I'm Feeling Lucky" انجام می گیرد. به دلیل اینکه این دگمه جستجو کننده را مستقیما به صفحه خانگی اولین نتیجه جستجو می برد و در نتیجه گوگل موفق به نمایش تبلیغات در  یک درصد جستجوهایش نمی شود و این دگمه برای شرکت حدود 110 میلیون دلار در سال هزینه دارد. پس چرا گوگل یک چنین امکان هزینه بری را نگه داشته؟

Marissa Mayer از گوگل این گونه پاسخ می دهد که این دگمه باعث این می شود که کاربران احساس کنند با یک سری انسان در گوگل طرف هستند نه یک سری کامپیوتر بی احساس.

منبع خبر:valleywag