Subscribe to Diggly

 
برای درک بهتر این مطلب و آشنایی با واژه های تبخیر و پلیس اندیشه
اینجا را بخوانید.

* خبر اول:

امروز می خواستم از Google Docs استفاده کنم و ببینم چه جوری باهاش می شه وبلاگ نویسی کرد . البته تا وقتی Windows live writer هست همه چیز حله اما خوب من از اوبونتو استفاده می کنم و این جور سوسول بازیا برای اوبونتو وجود نداره :دی به هر حال با این صفحه مواجه شدم :

یک تبخیر عجیب و غریب و ناقص از پلیس اندیشه ! نمی دونم ماجرا چیه، شاید اتوهای بخار (ربات هایی که به منظور تبخیر کردن توسط پلیس اندیشه استفاده می شود) اشتباه کرده اند . آخه مگه می شه؟ ویرایش گر دیگه چی داره که تبخیرش کردند؟

به هر حال با چند نفر دیگه چک کردم و فقط برای یک نفر از اونها این مشکلی وجود نداشت و سایت به خوبی باز می شد. منم ایمیلی فرستادم برای پلیس اندیشه و مراتب تعجب خودم رو از این واقعه اعلام کردم . هنوز پاسخی ندادند.

 

* خبر دوم:

چند روز پیش در خبرها خواندم که رپیدشیر تبخیر  شد. خوب به سلامتی این سایت هم به لیست سیاه پلیس اندیشه اضافه شد . اما امروز به دنبال دانلود برنامه ای بودم که تصادفا لینک آن توی این سایت ملعون یعنی رپیدشیر بود . منم که حواسم نبود و بر روی لینک کلیک کردم و رپیدشیر باز شد. اینجاست که لازمه یه لغت جدید رو برای این سایت ها که از بخارگرفتگی نجات پیدا می کنند تعریف کنیم .« مَیعان » فکر کنم واژه مناسبی باشه.