Subscribe to Diggly

 
پی نوشت آخر :
با پیگیری های داتک بلاگر باز شد و هم اکنون قابل دسترس است.
اینجا بخوانید.

 

 پی نوشت اول : امروز با خانومی به نام موحدی فرد صحبت کردم که می گفتند نماینده مدیر داتک هستند و قول دادند مشکل داتک با بلاگر را پیگیری کنند. خیلی پخته تر و متشخصانه تر از دیگر کسانی که در داتک باهاشون صحبت کرده بودم حرف می زدند. من هم به احترام ایشون قسمت هایی از این نوشته را که صحبت هایی را متوجه اکثریت کارکنان داتک کرده بودم حذف کردم. امیدوارم ایشون پیگیری کنند و پاسخ گو باشند.      November 27th
پی نوشت دوم : امروز خانوم موحدی فرد کار خودش رو کرد و از داتک با من تماس گرفتند و بابت اتفاقاتی که افتاده معذرت خواهی کردند و قول این رو دادند که مشکل بلاگر رو به سرعت پیگیری کنند و امروز فردا مشکل رو برطرف کنند. من هم ابر برچسب داتک رو حذف کردم و قسمت هایی از مطلبی که نوشته بودم رو ویرایش کردم. چون متوجه شدم در رده های بالاتر شرکت اعضای بسیار سالم و منصفی را دارد . از خانوم موحدی فرد و ارشد ممنونم.                                                                       November 28th
پی نوشت سوم :
ساعت هفت و نیم شبه ! خانوم ارشد از داتک تماس گرفت و توضیح داد پی گیری کردیم که همین امروز مشکل بلاگر حل بشه اما متاسفانه به فردا کشید و فردا حتما حل خواهد شد! چه پشتیبانی ای داره می کنه این داتک !!!!!! ممنون                                                    November 28th

 


پی نوشت مهم :
خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنم.
تیتر این مطلب به دلیل پی گیری های جدی شرکت داتک عوض شد!

حدود 2 ماه پیش بود که بعد از مدت ها تصمیم گرفتم به داتک زنگ بزنم و بهشون بگم که مشکل DNS دارند و سایت Blogger باز نمی شه ، اولش که زنگ زدم هی گفتند پی گیری می کنیم و این حرفها بعد از چند روز دیدم خبری نشد و بلاگر هنوز باز نمی شه ، باز تماس گرفتم و گفتند در حال پیگیری هستیم ، بعد از چندین بار تماس و شنیدن جمله در حال پیگیری هستیم تصمیم گرفتم جدی تر عمل کنم و زنگ زدم و گیر دادم به اون کسی که توی پشتیبانی بود تا همین الان یه جوابی به من بده ، من پشت خط موندم و بعد از مدتی آقای پشتیبان به من گفت که مشکل مربوط به بخش DNS می شه و در حال بررسی هستیم . من هم دیدم این بدبخت که کاره ای نیست و خداحافظی کردم . فرداش یه ایمیل زدم به آقایی به نام رجبی که در داتک ظاهر مسئول صفحات فیل تر شده است و با اون ماجرا رو در میون گذاشتم و ازش خواستم بررسی کنه . چون قبلا در مورد چند تا سایت دیگه با این آقا نامه نگاری کرده بودم روال کار رو می دونستم ، این آقا توی یه دیتابیسی جستجو می کرد و اگه اسم سایت رو در لیست سایت های غیرمجاز  پیدا می کرد بلافاصله ایمیل می زد و می گفت این سایت به درستی مسدود شده اما وقتی من ایمیلی که مربوط به در دسترس نبودن بلاگر رو براش فرستادم پاسخ متفاوتی داد و گفت درخواستتون برای قوه قضاییه فرستاده شد و در اولین فرصت پاسخ خواهند داد. من مدتی صبر کردم دیدم خبری نشد . باز با پشتیبانی تماس گرفتم و این دفه خواستم که تلفن رو وصل کنند به مسئول بخش پشتیبانی . با ایشان صحبت کردم و به من گفتند که بلاگر فیل تر شده ، من گفتم امکان نداره چون تمامISP های تهران به جز داتک سایت بلاگر رو باز می کنند و ایشون هم شروع کرد به دادن توضیحاتی که معلوم بود بی پایه و اساس هست و امید داشت که من قبول کنم که نکردم بنابراین قرار شد این آقا پیگیری کنه که چرا همه شرکت های دیگه بلاگر رو باز می کنند.

چند هفته ای گذشت و امروز شد ، دیگه اعصابم خورد شده بود زنگ زدم به آقای رجبی و موضوع رو مطرح کردم و جوابی که داد این بود : "بلاگر فیل تره آقا جون" منم گفتم من که می دونم نیست چرا الکی یه حرفی می زنید؟ اونم گفت هست من گفتم پس چرا پیغام فیل تر رو نمی گیرم و به جاش Connection Timed Out می گیرم؟ یه کم جا خورد و گفت گوشی !!!! من پشت خط موندم تا اینکه تلفن وصل شد به یکی به نام آقای تهرانی این آقا هم که تا حالا باهاش صحبت نکرده بودم جوری حرف می زد که معلومه یکی ماجرا رو بهش خبر داده و گفته بگو فیل تره من هم کوتاه نیومدم و قبول نکردم هی اون دلیل میاورد هی من دلیل میاوردم و گفتم باباجون تا یه ماه پیش که خودتون می گفتید مشکله DNS دارین حالا می گین قوه قضاییه بلاگر رو بسته؟ اونم زد زیر مشکل DNS. در آخر قرار شد من یه ایمیل براش بفرستم و براش مشکل رو توضیح بدم که اون هم پیگیری کنه. من این کار رو کردم ، یه کم از فرستادن ایمیل گذشته بود که تصمیم گرفتم یه ایمیل هم به وزارت فناوری اطلاعات قسمت فیل ترینگ بفرستم و موضوع رو از اون ها هم سوال کنم . دو ساعت از ایمیلی که برای وزارت فناوری اطلاعات فرستاده بودم گذشته بود که جواب دادن که نه بلاگر فیل تر نیست و احتمالا شما یا مشکل DNS داری یا یه اشکال موقتی برای سرور داتک به وجود اومده . من هم بلافاصله ایمیل رو با توضیحاتی برای آقای تهرانی و رجبی Forward کردم.

حدس من از ماجرا اینه که آقای رجبی وقتی خودش از قوه قضاییه در این باره سوال کرده بود اونها جواب داده بودند سایت بلاگر مسدود نیست و وقتی خواسته ماجرا رو پیگیری کنه فردی که مشکل مربوط به قسمت اون می شده چون حال و حوصله بررسی نداشته یا هر دلیل دیگه گفته بگید فیل تره. چون داتک شرکت خوبی بود و از این مشکلات توش دیده نمی شد من تصمیم گرفتم تا آخر این ماجرا رو پیگیری کنم و قطعا درباره افرادی که در این زمینه اطلاعات غلط داده اند با مدیریت داتک صحبت خواهم کرد .

تصویر ایمیل ها در این زمینه :

                          

6 نظر:

Anonymous

همانطور که گفتید داتک شرکت خوبی بود!
من خودم الان کاربر داتک هستم. اما چند وقته از این برنامه ها و مشکلات زیاد مشاهده کردم. پشتیبانی و تمدید قراردادش رو هم که دیگه لازم نیست بگم چه جوری شده. در حال حاضر دنبال یک ISP بهتر می گردم که خدمات اینترنت به خصوص ADSL بهتری داشته باشه. اگه میشناسید معرفی کنید. ممنون از اینکه وقتی مشکلی رو میبینید پیگیر میشید.
با تشکر
میرشفیعیان

Sepehr

سلام
هر چند که هنوز خودم از داتک استفاده می کنم اما دیگه به دلایل مساپلی که بعدا دیدم بهش علاقه زیادی ندارم .

Anonymous

اين شركت دزدتك تنها شركت سرويس دهنده اينترنت در ايران است كه من بارها و بارها مشابه مشكل شما را در مورد ديگر سايتها هم مشاهده كردم. هزاران بار شده كه يه روزهايي خيلي از سايتها را بي آنكه فيلتر شده باشند را نشان نميده. از پشتيباني هم كه ميپرسيم جواب ميدهند پيگيري ميكنيم و به بخش آي پي ميگيم يا اينكه ميگن احتمالا مشكل از دي ان اسه و بعدش يكي دو روز درست ميشه و باز دوباره روز از نو و روزي از نو.
خاك بر سرشون با اين بخش فني‌شون

Anonymous

داتک یک شرکت کلاهبرداری حرفه‌ای هست که هیشکی زورش نمیرسه جلوش رو بگیره و تنها شرکت ایرانی هست که بر علیه ش online petation وجود داره! من خودم فعلا به اجبار از خدمات این شرکت استفاده میکنم و هر روز حداقل یکبار با پشتیبانی دعوا میکنم!!!

Sepehr

@arash
تقریبا باهات موافقم یه جای بهتر پیدا کردی ما رو بی خبر نذار الا سرعت دانلودم ۱ کیلوبایته و این شرکت کل پولی که بابت این ماه دادم رو دزدید مثل خیلی از ماه های دیگه

Anonymous

بله درسته منم دارم از این شرکت استفاده میکنم و مشکل لینک دارم تماس میگیرم میگن مشکل نویزه ولی من قبلا" رویه شرکت دیگه بودم این مشکلاتو نداشتم حتی کار به مخابرات کشید تا فهمیدیم که مشکل از سرور داتک است