Subscribe to Diggly

برای اولین بار در ایران یک شرکت تولیدی اقدام به فراخوان یکی از محصولات فروخته شده خود به دلیل عدم تطابق مشخصات فنی نمود.
این امر که در کشورهای پیشرفته و مناطقی که حقوق مصرف کننده اهمیت بالایی دارد مسبوق به سابقه بوده و نشان از مسئولیت پذیری تولیدکنندگان است ، در کشورمان تاکنون پدیده رایجی نبوده است.
شرکت فراسو تولیدکننده قطعات رایانه در کشور و تنها برند ایرانی حاضر در بازارهای جهانی اخیرا به علت عدم تطابق مشخصات فنی یک نمونه از منبع تغذیه های عرضه شده خود در بازار ایران و چند کشور دیگر اقدام به فراخوان محصول فروخته شده و تعویض رایگان آن با مدلی دیگر از محصولات خود با مشخصات بالاتر نموده است. این در حالی است که خریداران محصول فراخوان شده عملا مشکل خاصی با عملکرد کالای فراخوان شده نداشته اند.
ترکان قائم مقام فراسو در این رابطه علت فراخوان اخیر را نگرانی شرکت از مشکلاتی که ممکن بود در آینده برای مشتریان بروز کند و حساسیت موجود برای حراست از حقوق مصرف کننده و اعتبار برند ایرانی فراسو اعلام نمود. وی با اعلام محدودیت تعداد عرضه شده از محصول مزبور در بازار ایران، اجرای موفق این فراخوان و تعویض بخش عمده محصولات فراخوان شده در کمتر از یک هفته را یک موفقیت دراولین تجربه از این نوع در کشورمان دانست.

منبع خبر: آی تی ایران

1 comments:

Anonymous

i think may be it polluted to radioactive!!!!!!!!!!!!