Subscribe to Diggly

لینک رای دادن 

رای گیری مسابقه بهترین وبلاگ فارسی 21 روز پیش توسط دویچه وله فارسی آغاز شد. در این ای گیری  یک پزشک در قسمت بهترین وبلاگ و کیبرد آزاد در قسمت گزارشگران بدون مرز از ایران کاندید هستند . خوب فقط یک روز دیگه به پایان رای گیری مونده و این دو وبلاگ می تونند شانس خوبی برای بهترین شدن داشته باشند اگر و فقط اگر شما هم برید و به این دو وبلاگ منتخب ایرانی که واقعا نویسندگان فهیم و زحمت کشی هم داره رای بدید . امروز دیدم یک پزشک توی وبلاگش نوشته بود :

از ایران وبلاگ "یک پزشک" برای بخش بهترین وبلاگ نامزد شده است و در رأی گیری عمومی در مقام دوم ایستاده است. محمود صالحی، یکی از دست‌اندرکاران این مسابقه معتقد است که "سیاسی نبودن" این وبلاگ یکی از دلایل جذب آرای خوانندگان است. به اعتقاد صالحی، یکی از نکاتی که این وبلاگ را برای هیئت داوران جالب می‌کند، سرعت بالای اطلاع رسانی توسط این وبلاگ در موضوعات گوناگون و ارائه‌ی مطالبی است که بر پایه‌ی تحقیقات روز استوارند. این دست‌اندرکار مسابقه انتخاب وبلاگ برتر می‌گوید که گمانه‌زنی‌ها بیشتر حکایت از آن دارند که وبلاگی از کشور کنگو برنده‌ی بهترین وبلاگ خواهد بود. به گفته‌ی صالحی شاید برای تشویق وبلاگ‌نویسی در آفریقا هیئت داوران جایزه‌ی بهترین وبلاگ را به این وبلاگ‌نویس بدهد. اما هنوز هیچ چیز معلوم نیست.

خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم یک وبلاگ کنگویی ممکنه برنده این مسابقه باشه . وبلاگ یک پزشک واقعا ارزش اول شدن رو داره کیبرد آزاد هم همین طور .

پس برای رای دادن برید به این لینک و در بخش بهترین وبلاگ به یک پزشک و در بخش گزارشگران بدون مرز به FreeKeyboard (کیبرد آزاد ) رای بدید. خیلی مهمه که اسم ایران در این زمینه و در این شرایط در عرصه های مختلف در جایگاه اول مطرح بشه.

* به رای دهندگان هم به قید قرعه جایزه تعلق می گیره.

* پایان رای گیری پنج شنبه 15 نوامبر - 24 آبان.