Subscribe to Diggly

یک ماه از نوشتنم توی وردپرس.کام نمی گذشت که گوگل حسابی متعجبم کرد ! رنک وبلاگم یک شبه از صفر تبدیل به 5 شد ، بعدا فهمیدم مشکلی برای گوگل به وجود آمده (احتمالا یکی پاش خورده به یه سیم قطع شده) و رنک ها قاطی کرده ، طوری که رنک یوتیوب از 9 شده بود 2 ! اولش که نمی دونستم کلی ذوق و شوق کرده بودم . بعد که یه کم این ور اون ور کردم وب رو متوجه شدم رنک خیلی ها عوض شده . چند روز بعد گوگل اعلام کرد مشکل حل شده ، البته رنک وبلاگ من هنوز روی 5 گیر کرده بود . خلاصه گذشت و بیخیال وردپرس.کام شدم و شروع به نوشتن توی بلاگر کردم ، هم زمان یک وبلاگ وردپرسی جدید هم ساختم که توش مزخرف می نویسم طوری که یه نفرم توش تاحالا قدم نگذاشته ! امروز با کمال تعجب دیدم رنک اون وبلاگ شده 3 !!!
یاد یه ایمیلی افتادم ، چند وقت پیش یکی توی وردپرس.کام می خواست وبلاگ راه بندازه و یه سوالایی از من کرده بود و راهنمایی خواسته بود  ، من هم راهنماییش کردم . آدرس وبلاگش رو توی آرشیوم داشتم ، به وبلاگ اون سر زدم دیدم رنک اون شده 4 !
اینجا بود که متوجه شدم یا گوگل داره به وردپرسی ها حال می ده که عمرا !!! یا وردپرس داره یه کلک هایی به گوگل می زنه ! چی و چه جوری رو نمی دونم . ای وردپرسی هایی که یک شبه از رتبه صفر به رتبه 5 ارتقا یافته اید ، به وبلاگ خود ننازید و مغرور نشوید که به زودی رسوا خواهید شد :دی

2 نظر:

.
This comment has been removed by the author.
Anonymous

پس گوگل قاط زده
پس بگو چرا گوگل ، جادی رو "خوشتیپترین و باحالترین پسر" معرفی کرده :دی