Subscribe to Diggly

خیلی وقت بود که می خواستم یه وبلاگ فقط مخصوص فایرفاکس داشته باشم . اما وقت نمی شد ، در حال حاظر 2 تا وبلاگ رو روزانه آپدیت می کنم و اگه وبلاگ جدیدی اضافه می کردم از کیفیت بقیه وبلاگ ها کم می شد. به هر حال نشستم یه مقدار جمع و تفزیق کردم و یه کم زمان خالی پیدا کردم برای این کار. فعلا فقط برای اینکه انگیزه ای بشه ، یه پوسته برای فایرفاکس فارسی کردم . البته پوسته ای که مشاهده می کنید تغییراتی توش داده شده و اصلش در اینجاست. اگه پایه بودید بگید براتون بفرستم . این پوسته خیلی سادست و هیچ چیز خاصی نداره ، اگه از پوسته های هیچی ندار (:دی) خوشتون میاد ، شاید براتون انتخاب مناسبی باشه.

این هم از وبلاگ سوم من که توش از فایرفاکس می نویسم . (دموی پوسته)

یک تشکر هم از بهرام و نوید می کنم بابت فعالیت های فایرفاکسیشون.

2 نظر:

مجتبی ستوده

اي ول.عاليه.من اين قالب رو ميخوام.لطف كن براي من بفرست

مجتبی ستوده

راستي من ميخوام قالب وبلاگم رو تغيير بدم.چه قالبي رو به من پيشنهاد ميكني؟منميخوام اول از دوستان نظر بخوام؟