Subscribe to Diggly

امروز یکی از بهترین ایمیل های این ماه رو دریافت کردم . ایمیلی که نشان دهنده پیگیری سخت کوشانه مسئولان داتک بود. از آقای فرخی رییس بخش فنی داتک برای این پیگیری تشکر می کنم.


چرا بلاگر مسدود است؟

شرکت داتک با شرکتی به نام ... برای امور مسدود کردن سایت های غیر مجاز قراردادی دارد. این شرکت برای مسدود کردن برخی از وبلاگ های بلاگر آمده و آی پی بلاگر را بسته است. بدیهی است که داتک هیچ گونه اختیاری در تغییرات خودسرانه در دیتابیس سایتهایی که باید مسدود شوند ندارد . به همین دلیل در این چند روز گذشته داتک مشغول نامه نگاری با مخابرات و شرکت مذکور بوده که این مشکل را فورا حل کند . متاسفم که اشتباه یک شرکت باعث می شود شرکت بزرگی مثل داتک ضربه ببیند.

با پیگیری های آقای فرخی ، خانم ارشد و دیگران که با من تماس گرفتند ، دوباره به برتر بودن داتک در بین تمام شرکت های ارائه دهنده سرویس های اینترنت مطمئن شدم. این گونه افراد هستند که شرکتی را از سو تفاهمات در می آورند .

پس اگر به دنبال شرکتی برای گرفتن اشتراک اینترنت می گردید در مورد داتک نکات زیر را بدانید:

  • پشتیبانی و پیگیری بسیار قوی . (بعد از مطرح کردن مشکلم با بلاگر ، در جریان لحظه به لحظه پیگیری این موضوع از طرف افراد مختلف قرار گرفتم)
  • برخورد با کارکنانی که به درستی پشتیبانی نکنند.
  • زمان برقراری ارتباط اینترنتی حدود 100% در ماه.
  • داتک برای رفع مشکلات مشترکین به طور رایگان کارشناس به خانه و یا شرکت شما اعزام می کند.
  • تنها شرکتیه که من توی ایران دیدم اگر مشکلی در ارائه سرویس اینترنتش داشته باشه خسارت می ده .
    • مثلا تابستان پارسال سرعت دانلود من 15 کیلوبایت بود به جای 50 کیلوبایت در ثانیه و از من بابت 3 ماه شارژی گرفته نشد.
  • قیمت بسیار ارزان تر از دیگر شرکت ها و کیفیت ارتباطی عالی

در مورد مشکل سرعت کمی هم که داشتم آقای نجفی از داتک تماس گرفتند و حل شدن مشکل را اطلاع دادند و گفتند که قطعا نمی گذاریم حقی از شما در مورد این چند روز ضایع شود.

بعد از اینکه این همه پیگیری از طرف داتک دیدم تصمیم گرفتم برچسب داتک رو به برچسب هام اضافه کنم و  از این به بعد از خدماتی که داتک ارائه می ده هم بنویسم.

2 نظر:

Anonymous

سلام
البته داتک هم همیشه به این گل گلابی که شما دیدین نیست و صد البته تنها شرکتی نیست که خسارت بده یا برای رفع مشکلات به رایگان کارشناس بفرسته!
uptimeش هم که حداقل الان مثل اوایل نیست و ثبات خدماتش زیر چندین علامت سواله!!!

حالا اینها در صورتیه که بحث قدیمی "worm و ویروس داری و ..." رو در مورد بخش پشتیبانی اغلب کم سوادشون نادیده بگیریم! :)
من هرگز برخوردشون زمانی که بخشنامه محدودیت 128 کیلوبیتی مخابرات صادر شد رو با مشتریان قدیمشون فراموش نمیکنم! داتک خیلی اوقات سرشو مثل کبک توی برف میکنه و خیلی چیزهارو به روی خودش نمیاره!

تنها نقطه قوت و امیدواری شرکت امثال کارکنانی هستند که اسم بردید.

موفق باشید

Sepehr

علی جان سلام
من هم از مشتریان قدیم داتک هستم ، دوستانم که از شرکت های دیگر استفاده می کنند خیلی ناراضی هستند یا به دلیل کیفیت یا به دلیل قیمت. اکثر پشتیبانی ها همین وضع رو دارند ، مشکل پشتیبانی نیست مشکل الگوریتمیه که برای پشتیبانی در نظر گرفته می شه . درست می فرمایید خیلی وقت ها مثلا لینک مرکز مخابراتی قطع است از شما می خواهند که کامپیوترتان را ریستارت کنید!
به هر حال این مشکلات رو همه جا دیدم.
در مورد آپ تایم ، خوب قطعا به مرکز مخابراتی شما هم بستگی داره ، شاید من این طور نباید می نوشتم . من از دید خودم گفتم ، چون توی شهرک غرب که من هستم خیلی کم پیش آمده که اینترنت من قطع باشه.
در مورد برخورد داتک با مشتریان قدیمی زمانی که محدودیت سرعت گذاشته شد ، تجربه خاصی ندارم چون من مثل قبل تونستم همون سرویس 512 خودم رو بگیرم.
اما این ماجرای آخری یعنی مشکل بلاگر دید من رو خیلی به داتک مثبت کرد فکرش رو بکنید مدام 7 8 نفر از داتک با شما در تماس باشند و لحظه به لحظه نتیجه کار را برای شما بگویند . مثلا من برای همین موضوع بلاگر از 4 نفر ایمیل گرفتم و با من تماس تلفنی هم گرفته شد لحظه ای که مشکل رو حل کردند. به هر حال داتک شرکت بزرگیه و قطعا این بزرگی کنترل کردنش سخته اما مهم اینه که مدیران ارشد داتک بسیار مصمم و با هدف هستند.
موفق باشی